The Mafia Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Mijn pa heeft mijn Laptop op geruimt maar nu kan ik niks meer verplaatsen alleen alles naar boven doen Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ? Reageren
Die-hard Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Probeer windows opnieuw te installeren, halfuurtje werk. Reageren
Argon Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Dat is nogal een alternatieve manier (en het neemt veel meer tijd in dan een halfuur als je al je software opnieuw moet gaan installeren en downloaden (ik heb het dan over de freeware software) en bij mij staat er heel wat freeware softwar op (FTP client, FireFox, MSN, XFIRE, MTA, SA:mp, WAMP, ...)). Maar The Mafia dit staat wel in het foute forum dit moet eigelijk in software . Wat bedoel je met "alles naar boven doen"? Als je nieuwe mappen aanmaakt met daar sub-mappen in kan je deze dan verplaatsen? Edit: @ hieronder; misschien kan je dan ook uitleggen hoe dat moet, want ik kan me inbeelden dat The Mafia niet weet hoe dat moet aangezien ik het zelf ook niet weet. Bewerkt: 31 oktober 2006 door Argon Reageren
Die-hard Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Nee, je kan windows installeren en alle progamma's behouden hoor. Heb ik toch al vaak gedaan. :-) Reageren
Kraay Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Nee, je kan windows installeren en alle progamma's behouden hoor. Heb ik toch al vaak gedaan. :-) Dan is het nog niet echt een goede manier, omdat je je een map niet kan verplaatsen ga je toch niet meteen Windows opnieuw installeren . Dat zou ik iig alleen doen als er echt geen andere mogelijke oplossing is. @Mafia: Wat voor fout geeft ie dan precies aan? Reageren
Velaro Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Heb je geen enkel bestand in die map in gebruik ? Kijk dat even na met Taakbeheer. (CTRL-ALT-DEL) Zoja, sluit ze en je kan het verplaatsen. Doe het anders eens in Veilige Modus, wat je kan bereiken met F2, F3 of iets anders wat afhangt van jouw PC. Doe ook even kopieren en plakken, en verwijder dan het originele. Anders zou ik het echt niet weten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.