_Mouser_ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een probleem ik installeer GTA SA dan start ik het programma op dan na die reclame, gaat het scherm weg............. weet iemand hoe je GTA SA goed installeert mail me of post het hieronder. >>> Door NandroDavids: 4 x hetzelfde posten is niet nodig...ingekort tot 1 x. Post afgesplitst en verplaatst naar 'San Andreas Hardware Problemen'<<< Bewerkt: 31 oktober 2006 door NandroDavids Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Mischien voldoet jouw PC niet aan de minimale eisen van GTA San Andreas. Controleer dit even ik heb het lijstje er even voor je bij gezet. Of mischien heb je het spel wel gedownload en geeft het daarom een foutmelding. In dat geval helpt het om een legale versie aan te schaffen en het daarmee te proberen. Wat je ook kan proberen is je DVD van GTA San Andreas eens goed schoon te maken. Als je zeker weet dat je hardware GTA San Andreas aankan, en al het overige ook niet helpt kan je proberen wat nieuwe Drivers voor je PC te installeren en anders eens terug te gaan naar de winkel waar je de game hebt aangeschaft. Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 tja, dat zou kunnen. maar het kan ook gewoon een hardwarefout van de videokaart zijn! of de stuurprogramma's zijn beschadigt ofzo. installeer eerst de stuurprogramma's van je videokaart en des noods van je moederboard maar opnieuw. trouwens, wat voor systeem heb je eigelijk?! Reageren
toonn Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 is dit de eerste keer dat je san andreas installeert? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.