Crankeye Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Jij bent een echte "Model Maker" laat ik het zo zeggen. Ik vind jouw Signatures echt mooi! Deze geef ik een 9/10 Reageren
King Room Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 De naam verraad het plaatje al dat is zonde Ik vindt hem wel mooi eigenlijk netzo als je huidige signature!! Ik vindt de lettertype er mooi bij staan (lekker strak) (AlSo her Ass) Mooie GEEN LENS FLARE maar BRUSH GEDOE!! NICE 8/10 Reageren
.Scarface. Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Bedankt voor de rates. Nog meer? Reageren
.Antonio Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Idd, jou signatures zijn echt vet. Ze hebben iets wat gewoon vet is. Idd ook geen lens flare maar brushes enzo. Maar waarom de naam 'OMG! HOT SEX!'? Want ze doen helemaal niets . Maar ik vind de licht val ook heel mooi. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.