Hpzone Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik zit met een klein probleem, namelijk een Mcdonalds bord-model die ik heb gemaakt. Die wil ik graag in San Andreas zetten. Het erin zetten is geen probleem, alleen ligt het bord in plaats van dat het staat. Als ik de model exporteer vanuit 3ds Max staat het gewoon omhoog, dus ik snap niet wat ik fout doe. Wie helpt mij? Reageren
Blastov Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Dus als ik het goed berrijp staat je model te hoog en je wilt hem lager ? Dan moet je simpelweg de Z coordinaat in de IPL verlagen na een lager getal of zelfs een negeatief getal. Je kunt dit ook meteen in 3ds max doen door poly's te verlagen maar daar zal ik maar niet over beginnen gezien de eerste tip gewoon het makkelijkst is. Reageren
Proximitus Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 nee, hij zegt dat zijn model horizontaal ligt, maar dat het verticaal moet staan.. Reageren
Hpzone Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) nee, hij zegt dat zijn model horizontaal ligt, maar dat het verticaal moet staan.. Ja, dat klopt Ik zal zo even screenshots posten, die zullen het wel verduidelijken! http://file02.uploaddump.nl/uploads/kkdeok...reenshotje4.jpg http://file02.uploaddump.nl/uploads/kkdeok...reenshotje5.jpg Bewerkt: 31 oktober 2006 door Hpzone Reageren
Blastov Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IO Als de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken. Reageren
Hpzone Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IOAls de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken. De collission klopt wel als een bus, maar die Map IO snap ik niet, wat kan je er precies mee? Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IO Als de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken. De collission klopt wel als een bus, maar die Map IO snap ik niet, wat kan je er precies mee? Mappen en 2dfx dingen doen enzo het is echt een perfecte manier om iets ingame te krijgen dan de MEd of andere programma,s ik zal je wel effe een tut geven hoe je kan mappen met de map IO dan weet je dat gelijk Klik Succes Reageren
Hpzone Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IO Als de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken. De collission klopt wel als een bus, maar die Map IO snap ik niet, wat kan je er precies mee? Mappen en 2dfx dingen doen enzo het is echt een perfecte manier om iets ingame te krijgen dan de MEd of andere programma,s ik zal je wel effe een tut geven hoe je kan mappen met de map IO dan weet je dat gelijk Klik Succes Bedankt! Ik heb alles gedaan zoals het moest, maar nu is er even iets heel raars. er zweven nu 3 stoelen in de lucht daar, ipv dat er een Mc paal staat. ID 18003 gebruikt, niet in gebruik dus. What the fudge? Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Het ID nummer is blijkbaar dus wel in gebruik Hppzone, verander het naar een ander nummer en je paal zal er staan. Vergeet niet in de ipl EN de ide het id nummer te veranderen, om een crash te voorkomen. Reageren
Hpzone Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het ID nummer is blijkbaar dus wel in gebruik Hppzone, verander het naar een ander nummer en je paal zal er staan. Vergeet niet in de ipl EN de ide het id nummer te veranderen, om een crash te voorkomen. Hmm, vrij eigenaardig, Gewoon aparte IDE en IPL gegeven en nu werkt het wel. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het ID nummer is blijkbaar dus wel in gebruik Hppzone, verander het naar een ander nummer en je paal zal er staan. Vergeet niet in de ipl EN de ide het id nummer te veranderen, om een crash te voorkomen. Hmm, vrij eigenaardig, Gewoon aparte IDE en IPL gegeven en nu werkt het wel. Soms is San andreas idd een beetje onverklaarbaar bezig. Mooi Mac donalts paaltje trouwens Reageren
Hpzone Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Bedankt! Ik heb 'm nu nog wat verlengt, is GTA3.img nu aan het rebuilden. Zo, het werkt! Heb nu een McDonalds toren, met nog een paar bugs erin, maar ben te lui om het te verhelpen http://file02.uploaddump.nl/uploads/kkdeow...reenshotje9.jpg Bewerkt: 1 november 2006 door Hpzone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.