Jump to content

[3DS]Model staat verkeerd om

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit met een klein probleem, namelijk een Mcdonalds bord-model die ik heb gemaakt. Die wil ik graag in San Andreas zetten. Het erin zetten is geen probleem, alleen ligt het bord in plaats van dat het staat. Als ik de model exporteer vanuit 3ds Max staat het gewoon omhoog, dus ik snap niet wat ik fout doe.

Wie helpt mij? :)

Geplaatst:

Dus als ik het goed berrijp staat je model te hoog en je wilt hem lager ?

Dan moet je simpelweg de Z coordinaat in de IPL verlagen na een lager getal of zelfs een negeatief getal.

Je kunt dit ook meteen in 3ds max doen door poly's te verlagen maar daar zal ik maar niet over beginnen gezien de eerste tip gewoon het makkelijkst is.

Geplaatst:

Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IO

Als de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken.

Geplaatst:
Hoe staat de colission ervan ? als die goed is kun je het object gewoon draaien d.m.v. Map IO

Als de colission niet klupt moet je je dff importeren in max en vanuit daar een col maken.

De collission klopt wel als een bus, maar die Map IO snap ik niet, wat kan je er precies mee?

Geplaatst:

De collission klopt wel als een bus, maar die Map IO snap ik niet, wat kan je er precies mee?

Mappen en 2dfx dingen doen enzo het is echt een perfecte manier om iets ingame te krijgen

dan de MEd of andere programma,s

ik zal je wel effe een tut geven hoe je kan mappen met de map IO dan weet je dat gelijk :)

Klik

Succes :cya:

Geplaatst:

Mappen en 2dfx dingen doen enzo het is echt een perfecte manier om iets ingame te krijgen

dan de MEd of andere programma,s

ik zal je wel effe een tut geven hoe je kan mappen met de map IO dan weet je dat gelijk :)

Klik

Succes :cya:

Bedankt! Ik heb alles gedaan zoals het moest, maar nu is er even iets heel raars. er zweven nu 3 stoelen in de lucht daar, ipv dat er een Mc paal staat. ID 18003 gebruikt, niet in gebruik dus. What the fudge? :puh:

Geplaatst:

Het ID nummer is blijkbaar dus wel in gebruik Hppzone, verander het naar een ander nummer en je paal zal er staan. Vergeet niet in de ipl EN de ide het id nummer te veranderen, om een crash te voorkomen.

Geplaatst:
Het ID nummer is blijkbaar dus wel in gebruik Hppzone, verander het naar een ander nummer en je paal zal er staan. Vergeet niet in de ipl EN de ide het id nummer te veranderen, om een crash te voorkomen.

Hmm, vrij eigenaardig, Gewoon aparte IDE en IPL gegeven en nu werkt het wel.

Geplaatst:

Hmm, vrij eigenaardig, Gewoon aparte IDE en IPL gegeven en nu werkt het wel.

Soms is San andreas idd een beetje onverklaarbaar bezig. Mooi Mac donalts paaltje trouwens :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...