Jump to content

Omgebouwde bakjes

KillerKing

Wat doe je met je omgebouwde auto's?  

52 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe je met je omgebouwde auto's?

• Ik laat hem lekker staan voor de show.
      8
    • Ik ga ermee opdrachten doen.
      4
    • Ik gebruik hem alleen om een beetje door de stad te rijden.
      24
    • Ik weet gewoon niet waar ik mijn geld anders in moet stoppen.
      7
    • Anders...
      3

Recommended Posts

Meestal zet ik ze in een garage neer, en dan als er een paar vrienden langskomen dan laat ik ze ff mijn omgebouwde auto's zien. Daarna rij ik ze wel kapot met Nitro natuurlijk :puh::D

Bewerkt: door Carl Johnson
Delen op andere websites

Auto tunen is DUUR :blink:

Ik heb nu alles gekocht voor een Savanna, ben nu echt helemaal blut.. :blink:

Maar hij is het waard, staat mooi in de garage, en ik rijd er soms gewoon mee rond, als ie schade heeft gewoon terug de garage in. :D

Delen op andere websites

Weet je wat bij mij was gebeurd?

Ik had een lowrider getuned en ik was er dol op. Vond hem zo mooi dat ik er extra voorzichtig mee ging rijden. En wat gebeurt er ik bots tegen een wagen en mijn wagen ging opeens heel rustig kantelen! Ik reed nog zo rustig en alsnog moest ik toekijken hoe hij verbrandde. Vond ik wel ff lol dat het ook zo kon zonder hard te gaan :hehe:

Delen op andere websites

Ik vind dat er toch nog iets ontbreekt..

Ik had graag een functie gezien waarbij je bv je auto kan registreren op je naam, en dat die dan volgens het spel "wettelijk" van u is. Als die dan uitbrand of verdwijnt, dat je die dan kan gaan terughalen op het autokerkhof

of iets dergelijks.. je kan gewoon niets met je getunede auto doen als je hem niet wilt kwijtraken.. stom gewoon, geldverkwisting, als je auto's wilt tunen ga dan nfsu spelen :puh:

Delen op andere websites

Ik hou van mooie auto's dus ik ben nu aan het sparen om mijn lowraider te tune. Maar inderdaad wat moet je ermee? Ik wil hem niet laten exploderen dus ik denk dat ik hem gewoon ga gebruiken voor lowraider dans feesten en vooral om gewoon mee door de stad te rijden voor de show B) Tis gewoon leuk om mooie wagens te hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...