Jump to content

V2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan de versie V2 niet downloaden, omdat er dan error komt en dan zie ik staan dat de File verwijderd is.

Hoe kan ik de V2 dan downloaden? Ik wil namelijk savegames voor mensen doen, want ik heb er erg zin in. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kan de versie V2 niet downloaden, omdat er dan error komt en dan zie ik staan dat de File verwijderd is.

Hoe kan ik de V2 dan downloaden? Ik wil namelijk savegames voor mensen doen, want ik heb er erg zin in. :)

Je krijgt een error als je ze wil downloaden? Dan lossen we het simpel op. Ik heb voor jou de V2 bestanden in de bijlage gedaan. Je kan ze dan even downloaden, let er trouwens wel even op dat je van de bestanden van V1 een back-up maakt. Een foutje is immers zo gemaakt.

Ik heb »hier« nog een bestandje voor je geupload. Dat bestand plaats je je in je GTA San Andreas User Files, en als je dan een savegame gehaald hebt, haal je hem door dat bestandje heen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Je krijgt een error als je ze wil downloaden? Dan lossen we het simpel op. Ik heb voor jou de V2 bestanden in de bijlage gedaan. Je kan ze dan even downloaden, let er trouwens wel even op dat je van de bestanden van V1 een back-up maakt. Een foutje is immers zo gemaakt.

Ik heb »hier« nog een bestandje voor je geupload. Dat bestand plaats je je in je GTA San Andreas User Files, en als je dan een savegame gehaald hebt, haal je hem door dat bestandje heen.

Moet ik die andere bestand ook downloaden? Dank je! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Moet ik die andere bestand ook downloaden? Dank je! :)

Ja, dat moet. :) Als jij namelijk een savegame voor iemand doet die V2 heeft, en jij hebt V1, dan kan dat alleen met de benodigde Files. Maar als je die savegame dan eenmaal gehaald hebt, moet je hem door de sa_id_converter halen, zodat diegene waarvoor jij de savegame hebt gedaan (met V2) de savegame gewoon weer kan spelen. Als je hem niet door de sa_id_converter haalt, kan diegene de savegame namelijk niet spelen.

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...