Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Even een signature gemaakt van The Legend of Zelda Phantom Hourglass :). (Met mijn eigen render).

Signature:

zeldaphsigpng.png

Mooist:

zeldaphsigpngg.png

Geplaatst:

Ik vind em wel mooi, maar stijltje past niet echt bij render naar mijn mening. Ook vind ik de sig op een grijze ondergrond mooier dan op je door jou geadviseerde zwarte ondergrond.

Ik zie niet echt iets fouts, behalve de gemixte stijlen, 6/10

Geplaatst:

Wow, deze is echt vet, mooi gemaakt :klap: Ik vind hem wel vetter op de zwarte achtergrond. Er had misschien we iets meer bij gekunt, maar ik vind het zo al een 7.5/10 waard ;)

Geplaatst:

Je effecten zijn opzich wel cool verwerkt, maar er mist gewoon iets aan de sig. Neem een c4d, zoek naar een goede, die zijn af en toe moeilijk te vinden, en experimenteer ermee, want de flow is nu nog wat onduidelijk. Verder moet je je light-source iets duidelijker maken, soft brush size 300 en aan de rand van je document één keer met wit brushen, en experimenteren met de opacity.

Geplaatst:

Bedankt voor de goede tips. Ik zal hem nog even bewerken want ik vind hem zelf ook 'nog niet helemaal' af ;)

Eli R, ik zal nog even kijken. Froop en ourvoice, vind ik zelf ook wel ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...