Ferre Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Even een signature gemaakt van The Legend of Zelda Phantom Hourglass . (Met mijn eigen render). Signature: Mooist: Reageren
Crankeye Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 WOW! Deze sig is echt vet gemaakt! Eens weer wat anders dan al dat vierkante, 9/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik vind em wel mooi, maar stijltje past niet echt bij render naar mijn mening. Ook vind ik de sig op een grijze ondergrond mooier dan op je door jou geadviseerde zwarte ondergrond. Ik zie niet echt iets fouts, behalve de gemixte stijlen, 6/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Wow, deze is echt vet, mooi gemaakt Ik vind hem wel vetter op de zwarte achtergrond. Er had misschien we iets meer bij gekunt, maar ik vind het zo al een 7.5/10 waard Reageren
Froop Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Je effecten zijn opzich wel cool verwerkt, maar er mist gewoon iets aan de sig. Neem een c4d, zoek naar een goede, die zijn af en toe moeilijk te vinden, en experimenteer ermee, want de flow is nu nog wat onduidelijk. Verder moet je je light-source iets duidelijker maken, soft brush size 300 en aan de rand van je document één keer met wit brushen, en experimenteren met de opacity. Reageren
Ferre Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Bedankt voor de goede tips. Ik zal hem nog even bewerken want ik vind hem zelf ook 'nog niet helemaal' af Eli R, ik zal nog even kijken. Froop en ourvoice, vind ik zelf ook wel . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.