Jump to content

trucker missions

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag de 100% halen maar ik haat die trucker missions dus daar lukt het niet om verder te komen kan iemand anders dat voor me doen.

alvast bedankt :*D

GTASAsf2.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal eens kijken.. :)

Note: Ik kan misschien vanavond beginnen. Anders word het morgen.

@ Hieronder, ik doe ze heus wel. Geduld is een schone zaak.

Edit: Laat maar zitten, ik heb zelf eerlijk gezegd ook wel andere dingen te doen die voor gaan. Aangezien jij ze zo snel mogelijk wilt hebben, is het beter als iemand anders ze overneemt. Als iemand anders heeft gereageert, delete ik m'n berichtje wel.

Bewerkt: door -Matthijs-

Doe het snel want ik wil snel de rest doen.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Doe het snel want ik wil snel de rest doen.

Ik doe ze wel voor je. :Y Ik edit dit bericht als ik er klaar mee ben.

EDIT: Ik heb er 5 voor je gedaan, maar ik heb ze helaas niet allemaal af. :N Ik wil er best mee doorgaan, maar mijn zus staat op het punt om me van de computer af te stampen. :sst: Ik heb Trucking missie 2 t/m 6 voor je gedaan (1 had je zelf al gedaan).

Beloning missie 2: $1455

Beloning missie 3: $2000

Beloning missie 4: $3000

Beloning missie 5: $3360

Beloning missie 6: $5000

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest.

Misschien is iemand anders zo vriendelijk om de overige Trucking Missies te doen. :) Het is trouwens een V2 savegame, en ik heb V1. In de bijlagen heb ik dus gezet:

- De savegame die door de sa_id_converter is gehaald.

- De savegame die ik nog niet door de sa_id_converter heb gehaald (voor diegenen met V1 die de overige Trucking Missies willen doen).

De bovenste is de niet geconverteerde, en de onderste is de wel geconverteerde.

GTASAsf2.b

GTASAsf2.b

Bewerkt: door BaasB

Gehaald: Trucking Mission

+ Vanaf nu zal het vrachtwagenbedrijf tot $2.000 genereren. Je kunt er ook nog trucking missies doen om extra geld te verdienen. Die horen niet meer tot de 100%.

Beloning missie 7: $6.430

Beloning missie 8: $10.000

Veel plezier.

Bewerkt: door HerrieM
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...