tha_fear Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik niet met het fietsen enz...
MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Camera !!! @hieronder: ooh Bewerkt: 1 november 2006 door MASTERMIND
bohses Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ja, die 'achter' je hangt zegmaar, het hele beeld van je psp screen... geen foto camera dus..
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Wat ik nou niet begrijp dat ze hier gaan promoten dat ze hem hebben omdat ze het illegaal hebben (Gedownload dus). Dat is echt zielig (Sorry dat ik het zeg). Ik ga toch ook geen topic maken dat ik hem heb (Omdat ik illegaal heb).
tha_fear Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik heb hem legaal gekocht ik zen hier toch maar weg ze hier doe je nooit niks goe Bewerkt: 1 november 2006 door tha_fear
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ze kunnen het gewoon niet hebben dat je iets eerder hebt dan hun
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Geen enkele Nederlandse winkel had gister (31 Oktober) heeft de europese versie verkocht en ook vandaag niet neem ik aan. Je kan het hoogstens een dag van te vooren het hebben . Meetlat zei ook eerst dat hij de achterkant niet kon laten zien maar wel de voorkant van VCS (Die had hij gewoon van wikigta gepakt o.i.d).
tha_fear Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) 1 ik woon in belgie en meestal verkopen ze games voor de launch Bewerkt: 1 november 2006 door tha_fear
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 1 ik woon in belgieen meestal verkopen ze games voor de launch Ik betwijfel of je de waarheid spreekt.
bartjuhnl Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 noem is een zaak in belgie dan... waar je spellen als dat kunt kopen?... wil wel die site van hun eve bekijken of ze hem al verkopen:)...
tha_fear Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mediazone als iemand dat kent? in brussel
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik vind wel mooie screens van paar pagina's terug , maar hoe kan je op de psp modden dat je screens kan maken?
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Eerste video en screens van de Jetski's en Reuzenrad+ Malibu Club Jetski Reuzenrad Malibu Club Er is nu ook een helikopter van het ziekenhuis Extra: Savegame na het unlocken van het tweede eiland Klikie!
BangBros Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Jahoor mensen net Media Markt krantje gekregen en meteen even gekeken en hij staat er in '' PSP games'' GTA LCS TEKKEN EN VCS en nog 2 stonden erbij GTA VCS 45,-
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 die screens zijn mooi, hoe maak je ze? k kan niet wachten om met de jetski te gaan
Recommended Posts