307wrc Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik heb al een paar voertuigen gedownload die geconverteerd zijn uit Battlefield 1942 en ik heb ook een aantal geconverteerde wapens. Nu wil ik weten hoe dat moet. Heeft iemand een idee? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Je hebt dus auto's gedownload en die wil je installeren? Dat is niet zo heel moeilijk, als je de handleiding maar goed volgt. Maak altijd eerst een backup voordat je gaat modden! Stap 1: Download de IMG tool. Dat kan hier: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= (even naar beneden scrollen) Stap 2: Installeer de IMG tool. Stap 3: Open de IMG tool. Klik op 'File' -> open. Zoek nu je GTA SA map op. Ga dan naar de map 'Models'. dubbelklik op 'gta3.IMG'. Stap 4: Klik op 'edit -> find' Typ nu de naam van het voertuig in dat je wilt vervangen, bijvoorbeeld 'Banshee'. Delete het gevonden bestand. Zoek nu nog een keer op de naam van het voertuig. Nu vind je nog een bestand. Delete dit ook. Stap 5: Nu gaan we toevoegen. Klik op 'commands' -> add. Zoek nu de map waar het gedownloade voertuig in staat op. Voeg de 2 bestandjes met de .dff en .txd extensie toe. Als je dit gedaan hebt, klik dan op 'commands' -> rebuild archive. Dit zal een paar minuten duren. Stap 6: Nu wordt de handling verandert. Sluit de IMG tool af. Ga nu naar de map waar je het voertuig in hebt staan. Kijk in de readme. Er zullen verschillende regels staan. De regel waar handling voorstaat, moet je hebben. Kopieer deze regel. Ga nu naar c/program files/GTA San Andreas/data. Open 'handling.cfg' met kladblok. Delete nu de regel in handling.cfg van het voertuig dat je wilt vervangen. Voeg nu de regel uit de readme file van het gedownloade voertuig toe aan de handling.cfg. Stap7: Dit kan ook bij 'carcols' nodig zijn. Dit werkt hetzelfde als bij de handling. Als het goed is, werkt het nu. Open GTA SA om te testen of je voertuig werkt! Bewerkt: 31 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
307wrc Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Je hebt dus auto's gedownload en die wil je installeren? Dat is niet zo heel moeilijk, als je de handleiding maar goed volgt.Maak altijd eerst een backup voordat je gaat modden! Stap 1: Download de IMG tool. Dat kan hier: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...56&orderBy= (even naar beneden scrollen) Stap 2: Installeer de IMG tool. Stap 3: Open de IMG tool. Klik op 'File' -> open. Zoek nu je GTA SA map op. Ga dan naar de map 'Models'. dubbelklik op 'gta3.IMG'. Stap 4: Klik op 'edit -> find' Typ nu de naam van het voertuig in dat je wilt vervangen, bijvoorbeeld 'Banshee'. Delete het gevonden bestand. Zoek nu nog een keer op de naam van het voertuig. Nu vind je nog een bestand. Delete dit ook. Stap 5: Nu gaan we toevoegen. Klik op 'commands' -> add. Zoek nu de map waar het gedownloade voertuig in staat op. Voeg de 2 bestandjes met de .dff en .txd extensie toe. Als je dit gedaan hebt, klik dan op 'commands' -> rebuild archive. Dit zal een paar minuten duren. Stap 6: Nu wordt de handling verandert. Sluit de IMG tool af. Ga nu naar de map waar je het voertuig in hebt staan. Kijk in de readme. Er zullen verschillende regels staan. De regel waar handling voorstaat, moet je hebben. Kopieer deze regel. Ga nu naar c/program files/GTA San Andreas/data. Open 'handling.cfg' met kladblok. Delete nu de regel in handling.cfg van het voertuig dat je wilt vervangen. Voeg nu de regel uit de readme file van het gedownloade voertuig toe aan de handling.cfg. Stap7: Dit kan ook bij 'carcols' nodig zijn. Dit werkt hetzelfde als bij de handling. Als het goed is, werkt het nu. Open GTA SA om te testen of je voertuig werkt! Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde hoe je Battlefield 1942 voertuigen kan converteren naar GTA SA auto's. Ik heb van iemand anders al een paar geconverteerde auto's maar nu wil ik het zelf ook kunnen. Dat was eigenlijk mijn vraag, maar ik had m'n vraag idd onduidelijk gesteld. Reageren
SWYV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 een beginner zal dat moeilijk kunnen, begin eerst met de originiele SA wagens en bestudeer er wat ervan ivm dummy's namen, delen namen enz.... Reageren
307wrc Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 een beginner zal dat moeilijk kunnen, begin eerst met de originiele SA wagens en bestudeer er wat ervan ivm dummy's namen, delen namen enz.... Oke bedankt, ik zal eerst daar nog wat mee oefenen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.