Jump to content

Muziek+ nog en vraagje dat er eigenlijk nie to doet

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, Hier ben ik weer met alweer een stomme vraag :$ :$ :$ :$

Hoe krijg ik mijn muziek op dat spel? zodat mijn liedjes worden afgespeeld als ik in een auto stap? Ik heb mijn liedjes al es in de map: User tracks geplatk maar dat werkte niet. is er niet zoiets met Quick Time ofzo? in de handleiding van san andreas, da boekje dat bij het spel zit als je het koop (PC) geeft een erg ingewikkelde uitleg waar ik de zak van begrijp.

en men vraag die er niet toe doet: Als jullie een tekstje typen staat daaronder bij jullie zo'n fotootje van iets, kan dat bemij ook?

vriendelijke groeten;,Nedved

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer eens deze post van .WhoopDiDoo..

Of misschien helpt deze van Bling beter.

Je hebt het muziek dus al in de map staan, maar heb je dan al 'scan usertracks' gedaan? Of op het goede radiostation afgestemd? Waarschijnlijk geven de berichten hierboven genoeg uitleg.

Foto'tje onder onze post bedoel je denk ik een signature(handtekening) mee. Ik zie dat je al een avatar hebt, een signature doe je ongeveer hetzelfde. Via Mijn Instellingen kan je het veranderen. Eventueel plaatje dat je erin wil, kan je aanvragen in het Graphics Forum. In dat geval lees wel even de regels.

Bewerkt: door Preddy

Ja dit kan ook bij jou, maar eigenlijk hoort dit niet hier in dit topic.Voor meer info over dit 'tekeningetje' onder je tekst (meergenaamd signature of in het nederlands handtekening) kijk dan even op deze pagina.Het staat bij persoonlijk profiel.

Mastertuner :duh:

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

ja, sorry dat ik vroeg van die signature, ik weet onderhand ook dat ik fout ben :duh:

Maar ik heb scan usertracks gedaan, ali ik heb alles gedaan wat jullie zeide. niks werkt bemij bij GTA.

jammer

nedved

Het geeft helemaal niet dat je dat vraagt. Alleen is het een beetje onnodig want als je weet dat het hier staat.

[PS: Leuke handtekening Nedved!]

Mastertuner :D

Bewerkt: door Mastertuner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...