Nedved Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 hallo, Hier ben ik weer met alweer een stomme vraag :$ :$ :$ :$ Hoe krijg ik mijn muziek op dat spel? zodat mijn liedjes worden afgespeeld als ik in een auto stap? Ik heb mijn liedjes al es in de map: User tracks geplatk maar dat werkte niet. is er niet zoiets met Quick Time ofzo? in de handleiding van san andreas, da boekje dat bij het spel zit als je het koop (PC) geeft een erg ingewikkelde uitleg waar ik de zak van begrijp. en men vraag die er niet toe doet: Als jullie een tekstje typen staat daaronder bij jullie zo'n fotootje van iets, kan dat bemij ook? vriendelijke groeten;,Nedved Reageren
Preddy Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Probeer eens deze post van .WhoopDiDoo.. Of misschien helpt deze van Bling beter. Je hebt het muziek dus al in de map staan, maar heb je dan al 'scan usertracks' gedaan? Of op het goede radiostation afgestemd? Waarschijnlijk geven de berichten hierboven genoeg uitleg. Foto'tje onder onze post bedoel je denk ik een signature(handtekening) mee. Ik zie dat je al een avatar hebt, een signature doe je ongeveer hetzelfde. Via Mijn Instellingen kan je het veranderen. Eventueel plaatje dat je erin wil, kan je aanvragen in het Graphics Forum. In dat geval lees wel even de regels. Bewerkt: 31 oktober 2006 door Preddy Reageren
Mastertuner Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Ja dit kan ook bij jou, maar eigenlijk hoort dit niet hier in dit topic.Voor meer info over dit 'tekeningetje' onder je tekst (meergenaamd signature of in het nederlands handtekening) kijk dan even op deze pagina.Het staat bij persoonlijk profiel. Mastertuner Bewerkt: 31 oktober 2006 door Mastertuner Reageren
Nedved Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ja, sorry dat ik vroeg van die signature, ik weet onderhand ook dat ik fout ben Maar ik heb scan usertracks gedaan, ali ik heb alles gedaan wat jullie zeide. niks werkt bemij bij GTA. jammer nedved Reageren
Mastertuner Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Het geeft helemaal niet dat je dat vraagt. Alleen is het een beetje onnodig want als je weet dat het hier staat. [PS: Leuke handtekening Nedved!] Mastertuner Bewerkt: 1 november 2006 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.