LBG Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Flightplan...Lijkt me ongeloofelijk saai,ik wil m ooit zien,net als brockkeback mountain Geef me maar keiharde actie en thrillers! Flightplan heb ik gezien, ik vond het wel een goede film. Er zat ook wel actie in. Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 The Scorpian King. Die was zo verschrikkelijk slecht dat ik hem met een stel vrienden uit puur sadomasochisme uit heb gekeken. Het eerder in dit topic genoemde Blair Witch Project (De eerste, de opvolgers schijnen wel erg slecht te zijn) vind ik dan juist weer een meesterlijke low-budgetfilm. Zeker in combinatie met de promotiecampagne ervan. Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ghost lake Ballenfilm, zonder verhaalijn en niet spannend ! Reageren
Dageraad Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Jaws II, The Blair With Project II, eigenlijk bijna overal de tweede van, ze willen teveel Saw II daarintegen gaat nog wel, maar Saw I is wel beter. En na 2 Lethal Weapon Films had ik het ook wel gezien, waarom nog 3 & 4 Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Mission impossible 1... Alleen het eind muziekje is leuk Ik dacht aan actie... Reageren
Robinsky Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 2 is ook niet echt wat, het gaat op het zogenaamde konijnenpootje veroveren, daar gaat de hele film ook over. Maar je ziet daar niets van, alleen dat tom cruise van het dak pleurt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.