Siender Geplaatst: 29 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 sommige mensen zeggen(of doen bij mta)dat je met de sandking(grote jeep)kan stijgeren. weet iemand hoe dat moet??? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Jooooo..nog nooit van gehoord..maar lijkt me wel leip.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 heb ik ook nog nooit van gehoord.....maar als het kan zou dat wel cool zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 als dat kan ben ik gek...ook al doe ik volgas ik krijg dat ding nie opt achterwiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 Je moet tegen een lage(plat) auto oprijden met de sandking. Dan gaat hij erover heen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 is dat zo bijzonder??? Het zou ook erg onrealistisch zijn als hij zou stijgeren!! teminste....dat vind ik!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 jah....als je met zo'n jeep kan stijgeren zonder over een auto heen te gaan dan is het wel vet cool...maar wat je zegt vinnie...tis onrealistisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 En als hij over een auto heen rijd....dat noem ik nog geen stijgeren Stijgeren is als je op het achterwiel kan zonder hulpmiddelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 michien een mode ???????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.