007 RoadRunner Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik wou San Andreas gaan spelen maar toen-ie opstarte startte de PC opnieuw op. We hebben hem intussen 3x laten maken en hij is 1 x meegenomen maar niks helpt. Moederbord, voeding zijn vervangen en de grafische kaart zelfs 3x! Ik weet geen raad meer met dat ding. Weet iemand hier de oorzaak van? Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik wou San Andreas gaan spelen maar toen-ie opstarte startte de PC opnieuw op. We hebben hem intussen 3x laten maken en hij is 1 x meegenomen maar niks helpt. Moederbord, voeding zijn vervangen en de grafische kaart zelfs 3x! Ik weet geen raad meer met dat ding. Weet iemand hier de oorzaak van? Eerst wil ik van je weten of de systeemvereisten (specificaties) overeenkomen met Gta Sa. Hier het lijstje van de systeemeisen die Gta Sa vraagt: Minimale systeemvereisten: 1 Ghz Intel Pentium III of AMD Athlon processor, 256MB RAM 64 MB grafische kaart met DirectX9-compatibele drivers (stuurprogramma's) (GeForce3 of beter) 8x-speed dvd-romspeler 3.6 GB vrije harde-schijfruimte voor minimale installatie DircetX9-compitabele stereo geluidskaart Aanbevolen systeemeigenschappen Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter), 384(+) MB RAM 128(+) MB grafische kaart met DirectX9-compatibele drivers (stuurprogramma's) (NVIDIA GeForce 6-serie aanbevolen) 16x-speed dvd-romspeler 4.7 GB vrije harde-schijfruimte voor volledige installatie DirectX9 compatible Surround geluidskaart (Sound Blaster Audigy 2 Series aanevolen) Game pad met twee analoge sticks (USB of joystick-poort) Als dit lijstje overeenkomt met je pc specificaties raad ik je aan je drivers te update, dit doe je door naar de website te surfen van je fabrikant Succes, groet gammie Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Systeemeisen voldoen. Ik heb SA een hele tijd wel kunnen spelen maar sinds de zomervakantie crasht-ie steeds. Bij Vice City is hetzelfde probleem dus het ligt niet aan de systeemeisen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Systeemeisen voldoen. Ik heb SA een hele tijd wel kunnen spelen maar sinds de zomervakantie crasht-ie steeds. Bij Vice City is hetzelfde probleem dus het ligt niet aan de systeemeisen. Probeer dan (als je dat nog niet gedaan heb) je drivers te update Werkt dat ook niet kan ik je nog een paar opties opnoemen: -Zitten er krasjes op de cd? Kan zijn dat je pc de cd niet goed kan lezen en dus crasht -AntiVirus scan houden mischien zit er een virus dat de pc laat crashen bij het straten van een game. Is dit trouwens alleen bij gta of bij meerdere? Succes Reageren
Dikbuik Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 idd ik had ongeveer hetzelfde, het was een virus. iedere keer als ik een game opstarte sloot de computer na een minuut of 2 af. iemand vertelde toen dat ik moest kijken hoeveel werkgeheugen gebruikt werd terwijl ik iets opstarte. t bleek dat hij boven de x mb gebruikte werkgeheugen overnieuw opstarte. dus een gast hier uit t dorp erbij gehaald die informatica studeerde en die haalde het virus eraf. nooit meer ergens last van gehad Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 t kan zijn wat dikbuik vertelde dat kun je tegen woorden met een kop zonder zaagsel en een paar muisklikken oplossen vooral als je ook nog nvidia hebt goed rpogje maar ga er neit mee kloten anders kun je je pc opnieuw instaleren maar goed als je je pc aan hebt staan maak de kast dan open en kijk naar de processor of dat ventilatortje het wel doet doet ie t niet draai m even rond doet ie t nog niet? ->nieuwe kopen;) als ie t wel weer doet moet je m altyd aandraaien of ook -> nieuwe kopen bij mij was t het laatste probleem nu heb k een halve pc kast omdat ze nergens kan uithalen zelfs me broer niet -> chineese s**tpc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.