Jump to content

Problemen met smart ftp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb smart ftp die het eerst gewoon goed deed, maar nu geeft hij als ik bezig ben met uploaden een fout aan. Door die fout moet smart ftp afgesloten worden. Mijn vraag is is deze fout bij meerdere bekent, zijn er oplossingen voor?. Antwoord mag ik graag horen

Geplaatst:
Hallo, ik heb smart ftp die het eerst gewoon goed deed, maar nu geeft hij als ik bezig ben met uploaden een fout aan. Door die fout moet smart ftp afgesloten worden. Mijn vraag is is deze fout bij meerdere bekent, zijn er oplossingen voor?. Antwoord mag ik graag horen

Overtijd heb ik ook problemen gehad met de unlicensed versie van smartftp, een upgrade naar de nieuwere versie heeft bij mij geholpen (voor zover ik nu weet toch!).

Nieuwste versie downloaden: Klik hier

Om te upgraden naar de nieuwste versie kan je gewoon over de oude versie heen instaleren en kan je hem gewoon blijven gebruiken. Je favorieten blijven hetzelfde en de taps die je open had blijven open ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...