meetlat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik zie wel niets aan het stadium.... Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik zie wel niets aan het stadium.... misschien zit je nog niet ver genoeg fzo? Reageren
DdJDean Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Maak een foto van de lauwe nieuwe heli's en dan bedoel ik ambulance heli en brandweer heli Is er ook een brandweerhelikopter? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heb je daar een Screenshot van ? Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heb je daar een Screenshot van ? ik heb hem nog niet gezien.. dus nee Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heb je een ScreenShot van de Ambulance Helikopter ? Reageren
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 zijn er screenshots van ...de filmstudio Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heeft iemand voor mij een ScreenShot van de binnenkant van het tweede Save House ??? Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 en voor mij een screenshot van die nieuwe eilanden onder de vuurtoren en dat eiland boven hyman condo ? Reageren
tha_fear Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 onder de vuurtoren die eiland zijn rotsstenen die uit het water komen dus geen land als ik me niet vergis Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 onder de vuurtoren die eiland zijn rotsstenen die uit het water komen dus geen land als ik me niet vergis Klopt, net zoals in het gewone Vice City Reageren
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 kan er iemand een foto make van de verrekijker en hoe je hem gebruikt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heeft iemand voor mij een ScreenShot van de binnenkant van het tweede Save House ??? Heeft iemand de ScreenShot voor me ??? Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 woww teveel requests !! kan ik niet allemaal aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.