Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 he misschiem komt dat wel omdat SA 3GB groter is dan VCS, het is maar een gedachte hoor -.- en oja over een paar uur als ik opsta ga ik dat phil collings concert filmpje maken hoor ;-) Dat heeft toch niks met interieur te maken SA is 3 gb groter omdat het spel ok 3 x zo groot is als gta vcs qwa oppervlakte maar psp scherm is kleiner grafisch is het minder en GTA is nog een tikkie uitgebreider maar dan kan je toch nog wel een interiertje maken van een paar mb btw op een umd kan 1,8 gig en vcs is 1,2 gig Reageren
katalizt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 he misschiem komt dat wel omdat SA 3GB groter is dan VCS, het is maar een gedachte hoor -.- en oja over een paar uur als ik opsta ga ik dat phil collings concert filmpje maken hoor ;-) Dat heeft toch niks met interieur te maken SA is 3 gb groter omdat het spel ok 3 x zo groot is als gta vcs qwa oppervlakte maar psp scherm is kleiner grafisch is het minder en GTA is nog een tikkie uitgebreider maar dan kan je toch nog wel een interiertje maken van een paar mb btw op een umd kan 1,8 gig en vcs is 1,2 gig ja Cker wel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Heeft iemand nog een paar mooie Screens van de Legerbasis ??? Reageren
Quiz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb hier wat foto's van Phil Collins Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Heeft iemand nog een paar mooie Screens van de Legerbasis ??? Heeft iemand nog een paar mooie Screens van de Legerbasis ??? Reageren
meetlat Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 goeieorgend, ik verbeter je even, een umd kan 1,7GB aan en vcs is 1.6GB. En de oppervlakte heeft er niets mee te maken, kijk maar eens hoe vaak je hetzelfde object tegenkomt in sa. Maar nu eerst ontbijt, dan video Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 goeieorgend, ik verbeter je even, een umd kan 1,7GB aan en vcs is 1.6GB. En de oppervlakte heeft er niets mee te maken, kijk maar eens hoe vaak je hetzelfde object tegenkomt in sa. Maar nu eerst ontbijt, dan video Klopt GTA VCS is ongeveer 1.6 GB groot Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 GTA Vice City Stories neemt toch alleen 1.6 GB in als je hem download ??? En als je het spel gewoon koopt neemt GTA Vice City Stories toch gewoon niet 1.6 GB in ??? Dan neemt het alleen je save game in ??? Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb hier wat foto's van Phil Collins echt zo mooi vind ik die zo mooi gemaakt alleen die reni blijf ik raar vinden die man vrouw Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) GTA Vice City Stories neemt toch alleen 1.6 GB in als je hem download ???En als je het spel gewoon koopt neemt GTA Vice City Stories toch gewoon niet 1.6 GB in ??? Dan neemt het alleen je save game in ??? Als eerste we mogen hier geen woord laten over Downloads, want dat is per wet verboden en het staat in de forum regels. Maar omdat ik weet dat jij er niet aan doet spreek ik in het algemeen, maar over jouw vraag: 'De Savegames van GTA VCS zijn ongeveer 750KiloByte. En als je het spel dus op een UMD (Universal Media Disc) hebt staan heb je eigenlijk niet meer nodig dan een 1MB schijfruimte op je Pro Duo Stick. Maar als je het spel gedownload hebt wat per de wet verboden is, dan neemt dat schijf ruimte in op je Pro Duo Stick. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel gewoon 1.6GB (Volgens Meetlat) is. Is dat een beetje duidelijk zo? Ja oke dat moest ik even weten Summerbase.Downloaden dat kan ik toch niet dat vind ik veelste moeilijk en ik wil het ook niet. Zo hoor ik het graag, downloaden is voor 'zielige' mensen. Bewerkt: 5 november 2006 door SummerBase Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ja oke dat moest ik even weten Summerbase. Downloaden dat kan ik toch niet dat vind ik veelste moeilijk en ik wil het ook niet. Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 GTA Vice City Stories neemt toch alleen 1.6 GB in als je hem download ??? En als je het spel gewoon koopt neemt GTA Vice City Stories toch gewoon niet 1.6 GB in ??? Dan neemt het alleen je save game in ??? Als eerste we mogen hier geen woord laten over Downloads, want dat is per wet verboden en het staat in de forum regels. Maar omdat ik weet dat jij er niet aan doet spreek ik in het algemeen, maar over jouw vraag: 'De Savegames van GTA VCS zijn ongeveer 750KiloByte. En als je het spel dus op een UMD (Universal Media Disc) hebt staan heb je eigenlijk niet meer nodig dan een 1MB schijfruimte op je Pro Duo Stick. Maar als je het spel gedownload hebt wat per de wet verboden is, dan neemt dat schijf ruimte in op je Pro Duo Stick. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel gewoon 1.6GB (Volgens Meetlat) is. Is dat een beetje duidelijk zo? ik vind dat je zowiezo niet moet downloaden . het is gewoon stelen je komt maar lekker op een andere manier aan je Gta Story Begin er gewoon niet aan en zet op je sinterklaas lijstje :psp Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Sorry mijn fout ik zag 1,2 staan maar dat zal dan wel zonder muziek zijn geweest btw ik was niet van plan hem te downen ga het origineel morgen halen heb m nog steeds niet Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mooie picture van Phil Collins. We zien Reni Wassulmaier aan de zijde van Phil staan. Dus het zou kunnen dat Phil een opdrachtgever is tijdens zijn tournee door Vice City. Hele mooie pictures Quiz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Het is echt een geweldig spel man. Ik heb gehoord dat de missies in het leger heel erg makkelijk zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.