mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Maar in de rest van het spel zijn ze niet heel heel gemakkelijk Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Oh oke. Voor wie moet je na de leger missies missies voor doen ??? Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 is al een keer gezegt na het leger moet je missies voor "Phil cassedy"doen of heb ik het verkeerd begrepen :$ Reageren
meetlat Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Downloaden is niet zielig, het is gebruik maken van de mogelijkhede van 't internet, als ze piraterij wouwden voorkomen hadden ze dat al lang kunnen voorkomen hoor, maar er is een wet dat zegt dat je 1backup mag hebben voor als het orginele kapot gaat, maar genoeg hier over, zo meteen komt die film van dat concert er aan mensen Reageren
Rayman800 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik dowload alleen maar liedjes met limewire pro. Mijn games koop ik altijd braaf in de bart smit. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik ga hem ook kopen hoor, omdak ik dan het boekje heb met die heerlijke geur enzo en het doosje en van die dingens, dit is maar omdat ik gewoon niet kon wachten met het te spelen, verder ga ik hier niet op in voordat ik nog eens 20% bovenop mijn 80% warn krijg en dat wil ik niet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Je hoeft niet te vertellen hoeveel warns je hebt dat is tussen de moderators en jou. Veder als je dingen download moet je dat zelf weten maar ik doe er niet aan ik vind het zielig. Ik ga woensdag 8 november lekker GTA VCS kopen. Bewerkt: 5 november 2006 door denkaanhenk Reageren
meetlat Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Oh jullie kunnen dat niet zien dan ? lol das goed want tis wel beschamend die % Mja ik zeg geen woord meer over ********** want ik wil niet nog warns Maar ik ga de film uploaden naar megashare in een .rar nu 90% uppen Bewerkt: 5 november 2006 door meetlat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Oke cool man het concert van phil collins. Reageren
Isafdar Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Die ga ik eens f kijken Hij is vet Bewerkt: 5 november 2006 door Isafdar Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ENJOY IT ! Bedankt (offtopic: sinds wanneer is megashare verandert? ) Reageren
Rayman800 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hoe krijg je dat concert in vcs te zien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.