mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 je ziet tog dat hij er in kan?? Reageren
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Volgens mij was dat die bouwplaats met stellingen waar je opdrachten van Avery Carrington kreeg. Maar ik kan het mis hebben. Ahja, met de hidden package daar bovenop, waar ook. Danku, ook aan degenen die wat later waren met antwoorden Bewerkt: 1 november 2006 door Preddy Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mooie screen meetlat! Ik heb zonet een online gallery gemaakt helemaal in de stijl van Vice City Stories. Hier zal ik al mijn zelfgemaakte screens en video's posten van VCS Klikie!! Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Zo zo, idd niet slecht Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Leuke foto,s ik moet dat spel hebben ik wist niet dat je in een reuze rat kon ik hoop echt dat hij over een paar maanden op de Ps2 uitkomt Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 met je muzieknootje.. als je m aan hebt staan tenminste...oeps.. met je muzieknootje screens maken? als je het spel speelt dus gewoon op het muzieknootje drukken? of moet je hier een programmatje voor downloaden> Boris H. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hiervoor heb je een programma nodig dat dat sreenshotprogramma laat werken. Maar laten we hierover zwijgen Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 hoe jullie in gods naam nu al aan dat spel komen is me een raatsel maar ik heb hem zowie zo vrijdag en dan zal ik er ook een paar aan toevoegen ps: mooooiiiieee foto's hoor Reageren
BangBros Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hoort iemand nog iets van Pietje II of van Summerbase? sinds mensen nieuwe Screenshots hebben en nieuwe filmpjes reageren ze dr niet op Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik was zonet even aan het cruisen en toen zag ik een nieuwe motor. Genaamd Wintergreen Het is een soort Amerikaanse brommer maar dan in de stijl van VCS:) En als extraatje heb ik nog een video in full-screen gemaakt van de politie motor Cya PSPfreaker Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Raar dat er een bouwplaats is gekomen bij zijn voorganger Bewerkt: 1 november 2006 door jesperkaj Reageren
W1ckeD Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Wouw! Bedankt voor je foto's en filmpje PSPfreaker. Ik hoop op meer. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Geen dank, ik doe het met plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.