BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 sjonge pietje ik had ook al screen gemaakt maar elke keer als jij dat doet voel ik me ineens alsof ik niks te melden heb Ik zie nergens in dit topic dat jij een screenshot van Armando Mendez hebt geplaatst hoor. Mocht ik het toch mis hebben: mijn excuses dan. nee geen excuses . en ik had het idd niet in dit topic gedaan maar in een andere waar er iemand los nnaar vroeg ik was hem ook al aant zoeken geeft niet hoor ik was niet boos ofzo Reageren
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 hoe ziet de skywolf er uit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 De SkyWolf dat is gewoon een Hunter hij ziet er precies hetzelfde uit. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 waneer krijg je de hunter dan ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 waneer krijg je de hunter dan ? Wanneer je de verhaallijn (storyline) voltooid hebt, zal er op Escobar International Airport een Hunter (Skywolf) spawnen. De verhaallijn heb je voltooid na de missie 'Last Stand' die gegeven wordt door Ricardo Diaz. Reageren
Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 dan heb je toch geen hunter maar alleen een skywolf Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 dan heb je toch geen hunter maar alleen een skywolf Lees even hierboven, de Skywolf is de Hunter maar deze keer met een andere naam. PietjeII zegt toch duiddelijk: Wanneer je de verhaallijn (storyline) voltooid hebt, zal er op Escobar International Airport een Hunter (Skywolf) spawnen. De verhaallijn heb je voltooid na de missie 'Last Stand' die gegeven wordt door Ricardo Diaz. Oftewel als je de Skywolf wilt zul je op zoek moeten gaan naar een Hunter. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 wil iemand aub eens een in game pic posten van de gaff hook ? kben super benieuwd . Reageren
tiesto Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 dan heb je toch geen hunter maar alleen een skywolf Lees even hierboven, de Skywolf is de Hunter maar deze keer met een andere naam. PietjeII zegt toch duiddelijk: Wanneer je de verhaallijn (storyline) voltooid hebt, zal er op Escobar International Airport een Hunter (Skywolf) spawnen. De verhaallijn heb je voltooid na de missie 'Last Stand' die gegeven wordt door Ricardo Diaz. Oftewel als je de Skywolf wilt zul je op zoek moeten gaan naar een Hunter. maar waarom heet het dan 'might of the hunter' in het multiplayergamen ps: ik heb net met vriend might of the hunter gespeeld en het is echt lache! Reageren
meetlat Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Hier heb je nog wat handigs MAP Bewerkt: 18 november 2006 door meetlat Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hier heb je nog wat handigsMAP http://nl.wikigta.org/index.php/Red_Balloo...City_Stories%29 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Komen er nog wat Screens ? Het is al weer 4 dagen geleden heeft niemand meer zin om screens te posten ? Ik zou graag een Screen willen hebben van een meisjes fiets. En waar kan ik de meisjes fiets vinden ? Ik heb die nog niet gezien alleen nog maar de gewone fiets. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 en ik zou graag eens een screen zien vd gaff hook aub (in game). dankuwelaub. Reageren
meetlat Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 En wat is de "vd gaff" ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.