maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Nog wat screens. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
Rekam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ziet er wel nice uit. Zo te zien staat er een heli op PD en kan je op het dak? Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Heey maarte, waar heb je dat voertuig gevonden. Datkan namelijk op water en land rijden/ varen. Zet ff een mark op je map en maak er dan een screen van . Thanks in advance PSPfreaker Bewerkt: 2 november 2006 door PSPfreaker Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ziet er wel nice uit. Zo te zien staat er een heli op PD en kan je op het dak? Ja, aan de achterkant van het policiebureau staat nu een trap naar het dak. Heey maarte, waar heb je dat voertuig gevonden. Datkan namelijk op water en land rijden/ varen. Zet ff een mark op je map en maak er dan een screen van .Thanks in advance PSPfreaker Applaus.gif Het staat volgens mij nergens. Je kan hem kopen bij het tweede savehuis dat je krijgt. Om hem te kopen moet je in zo'n slotje gaan staan, hetzelfde als een waarbij je je wapens terug kan kopen. Hij kost volgens mij 6000$. Op het land rijd hij goed, maar in het water gaat hij frustrerend traag, je kan beter zwemmen, want dat gaat sneller. Je kan hem ook spawnen met de cheatdevice. Daar is hij nummer 170. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ty voor de screen maar MOET je die wagen kopen:? Bewerkt: 2 november 2006 door PSPfreaker Reageren
Die-hard Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ty voor de screen maar MOET je die wagen kopen:? Of je gebruikt cheatdevice. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ty voor de screen maar MOET je die wagen kopen:? Of je gebruikt cheatdevice. die is nog niet uit Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Voor zover ik weet moet je hem niet kopen voor een missie ofzo, het is gewoon een extra. Ik zal het in mijn vorige post aanpassen, want dat is inderdaad onduidelijk. Hierboven. die is nog niet uit irri.gif De cheatdevice voor vcs is al uit. Er zitten nog niet veel functies in en er zijn nog wat bugs, maar je kan al oneindig leven, powerjump, auto's spawnen, display coördinates, step trough wall, powerjump, screenshot, video recorder, step up/down en zelfgemakkte cheats. Hier is het topic op gtaforums met een download. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Voor zover ik weet moet je hem niet kopen voor een missie ofzo, het is gewoon een extra.Ik zal het in mijn vorige post aanpassen, want dat is inderdaad onduidelijk. Waar kan je hem kopen dan? Reageren
meetlat Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ok, hier screens van de missie om van eiland 1 naar eiland 2 te gaan, gemaakt door mijzelf. Bewerkt: 2 november 2006 door meetlat Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Mooie screens meetlat! Reageren
meetlat Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 En helemaal zelf vrijgespeelt zonder cheats of saves Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) mooi en goed gedaan kan iemand misschien nog nog wat posten over de heli's ben er wel benieuwd naar Bewerkt: 2 november 2006 door MASTERMIND Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Wat wil je weten? Ik heb zonet een nieuwe scooter gezien. Hij nomet 'Ventoso'. Ik heb hem nooit eerder gezien. Hieronder een foto. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 mmmm. coole scooter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.