gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik had een cheat gebruikt. maar nu is mijn proleem dat ik mijn masker en mijn kleren niet meer weg krijg . hoe krijg ik dat masker en die kleren weg moet ik nog eens die cheat gebruiken kan er iemand antwoorden a.u.b. groetjes gta-san-andreas-lover1000 Bewerkt: 1 november 2006 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik had een cheat gebruikt.maar nu is mijn proleem dat ik mijn masker en mijn kleren niet meer weg krijg . hoe krijg ik dat masker en die kleren weg moet ik nog eens die cheat gebruiken kan er iemand antwoorden a.u.b. groetjes gta-san-andreas-lover1000 ten 1e, welke cheat heb je gebruikt? Reageren
cheizz Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik had een cheat gebruikt.maar nu is mijn proleem dat ik mijn masker en mijn kleren niet meer weg krijg . hoe krijg ik dat masker en die kleren weg moet ik nog eens die cheat gebruiken kan er iemand antwoorden a.u.b. groetjes gta-san-andreas-lover1000 als ik een cheat gebruik dat mijn kleren veranderen ga ik naar mijn kleren kast en klik op remove items daar staat special als je daar op drukt gaan die kleren als het goed is weg. of je hebt de funhouse cheat gebruikt dan moet je gewoon remove items doen en dan het onderdeel van je lichaam wat je wil veranderen remove doen. een andre oplossing is gewoon andere kleren aantrekken dan gaan alle kleren die je krijgt bij cheat gewoon uit. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik had de cheat crazytown gebruikt ja het was funhouse Bewerkt: 1 november 2006 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik had de cheat crazytown gebruikt ja het was funhouse Ik heb net even gekeken voor je. Sowieso is het niet verstandig om ooit op te slaan als je zo'n soort cheat gebruikt. Het zorgt ervoor dat er mensen in rare kledij rondlopen en dat er andere auto's zijn. Deze cheat is ook gemakkelijk te deactiveren door "crazytown" opnieuw te typen. Dan zie je de auto's en voetgangers nog anders die je al zag, maar als er nog een auto langskomt (die je dus eerder niet zag) is die weer normaal. Jouw kleding blijft echter anders. Maar dit is ook vrij simpel op te lossen. Ga naar je wardrobe, en ga naar remove items. Doe de pet weg, doe "shades" weg (de gekke bril en neus) en alle andere dingen die je dan anders draagt. Gebruik vervolgens weer de oude kleding die je al had. Het enige verschil is dat CJ nu rose haar heeft, maar dat is op te lossen door even langs de kapper te gaan. Maar nogmaals, het is niet verstandig om dit soort cheats te gebruiken. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ow ok ik zal het niet meer doen die cheats gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.