Die-hard Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Jawel, het is mogelijk vice city stories LEGAAL te draaien op 2.71. Benodigd: VCS umd Demo disk/socom umd(heeft normaal iedereen) Je steekt de demo umd in en start hem op. Wanneer het laadscherm van de psp start(meteen dus) verwissel je de schijf met die van VCS. En het werkt. Werkt voorlopig enkel met demo/socom UMD. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 En waar kan je die demo UMD vinden van SOCOM? Reageren
Isafdar Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik denk dat bedoelt word, demo UMD of Socom UMD Reageren
VforV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Volgens mij bedoelt hij de Demo UMD die bij je PSP zat als je hem kocht, of de UMD van Socom. Edit: Isafdar was me voor. Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn. Maar ik vindt het toch niet echt een 'gezonde' manier voor je PSP. En namelijk heel slecht voor je lezer. Ik update hem gewoon naar de gewenste firmwire. Dan is alles opgelost. En gaat je PSP er niet aan kapot. Reageren
braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Hier is een filmpje waarin je kan zien hoe het gebeurd : Bewerkt: 1 november 2006 door braver Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Het zou vast wel lukken, maar volgens mij mol je dan wel je psp, het is in ieder geval niet goed voor de psp. Reageren
super BV Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Waarom doet gta vice city stories het dan niet op 2.71??? kan iemand me dat uitlegge?? en doet hij het wel op 2.81 want die heb ik?? Bewerkt: 2 november 2006 door super BV Reageren
Die-hard Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Waarom doet gta vice city stories het dan niet op 2.71???kan iemand me dat uitlegge?? en doet hij het wel op 2.81 want die heb ik?? Ja, daar doet hij het zeker op,maar dit is voor de mensen die niet willen updaten. Er zit namelijk een automatische update bij, zonder die kan je niet spelen. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn. Maar ik vindt het toch niet echt een 'gezonde' manier voor je PSP. En namelijk heel slecht voor je lezer. Ik update hem gewoon naar de gewenste firmwire. Dan is alles opgelost. En gaat je PSP er niet aan kapot. Ja zeker en vast dit zou ik niet doen hoor van UMD veranderen tijdens de lezer bezig is. Het is gewoon het beste om te updaten en veilig te spelen. Cencicodis Reageren
VforV Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hier is een filmpje waarin je kan zien hoe het gebeurd : Lol, die kerel klinkt echt als een übernerd. Heb je zijn PSP gezien? Er hangt zo'n 4 Gigabite Harde Schijf aan. Over dat UMD wisselgedoe, dat vertrouw ik ook niet echt. Het lijkt me slecht voor de lezer. Updaten doe ik ook niet graag want ik wil de Cheatdevice van LCS nog kunnen gebruiken om screens te maken voor WikiGTA. Reageren
Die-hard Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Het is of dat, of illegaal en dan kan je nog gebruik maken van cheatdevice. Maar zoveel mensen doen dat, en hun psp werkt dan nog. Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb ook even naar het filmpje gekeken en als dit werkt op firmwire 2.80 zou het wel heel mooi zijn. Over wat je zegt over de 4 Gigabyte Harde schijf, naar mijn weten ziet die er anders uit , het zijn twee ''blokken'' die aan bijde kanten van je PSP zitten. Een voordeel is dat het goedkoper is, een nadeel dat het niet zo praktisch is. Dit stukje hardware kost rond de 160 euro en koop je onder andere op Lik-Sang (Dit is eigenlijk de enige plek waar ik hem gezien heb) maar helaas is die er niet meer dus heb ik even gegoogled en je vind er hier wat meer informatie over. Wat voor hardware dit dan wel is, is moeilijk te zeggen maar ik gok op weergave op de tv via ombouwing, hier zijn verschillende manieren voor , 3 in totaal dit was er een van. Zie mijn plaatje voor een voorbeeld. Dit is de PSP op de tv hardware, hij lijkt veel op het apperaat in het filmpje. Dit is de PSP 4 Gb hardeschijf. Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Jawel, het is mogelijk vice city stories LEGAAL te draaien op 2.71.Benodigd: VCS umd Demo disk/socom umd(heeft normaal iedereen) Je steekt de demo umd in en start hem op. Wanneer het laadscherm van de psp start(meteen dus) verwissel je de schijf met die van VCS. En het werkt. Werkt voorlopig enkel met demo/socom UMD. maar ik denk dat hierdoor je hele psp naar de klote gaat met dat verschijven, laat maar zitten hoor met dat cheatdevice, heb al genoeg plezier met empire building Reageren
Hit Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Sorry howr maar deze info is illegaal omdat sony ervan heeft gemaakt dat je v2.81 nodig hebt Als je deze schending aanpast gaat het over de gebruikers rechten heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.