Jump to content

VCS draaien op 2.71 !

Recommended Posts

Geplaatst:
He ik heb een vraag:

moet je als je cheatdevice wilt op vcs een lagere versie hebben dan 2.80

Nee cheatdevice werkt niet op een originele versie, want de bestanden van cheatdevice moeten in je iso geplaatst worden

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dogwatch

6

• Die-hard

5

• katalizt

4

• NIELS_

3

Geplaatst:

Jawel, het is mogelijk vice city stories LEGAAL te draaien op 2.71.

Benodigd:

• VCS umd
  • Demo disk/socom umd(heeft normaal iedereen)

Je steekt de demo umd in en start hem op. Wanneer het laadscherm van de psp start(meteen dus) verwissel je de schijf met die van VCS. En het werkt. :)

Werkt voorlopig enkel met demo/socom UMD.

dat is helmaal niet waar hoor ik heb 2.71-B en ik kan gewon ncs wel gedwoald

Jongens dat trukje werkt niet, altans niet bij mij, maar ik heb wat lopen rond surfen op het internet, omdat ik wist dat het mogelijk was om VCS te spelen op 2.71.

En kwam erop uit dat je firmware 2.17 se-a moet downloaden en op je PSP moet zetten, 2.71 Se-A is een custom firmware gemaakt door Dark_AleX

, dit is eigenlijk een firmware 1.5 met de functies van devicehook en dat samen is dus firmware 2.71 Se-A.

Helaas werkte GTA VCS niet op de 2.71 Se-A , en moest ik hem dus upgraden naar 2.71 Se-B helaas, maar daar werkte hij ook niet op, toen kwam ik erachter dat 2.71 Se-b3 wel Gta VCS zou kunnen draaien, dus ik had hem naar 2.71 SE-B3 geupdate en voila hij starte zo GTA VCS op!

Voor de mensen die dit ook willen doen:

Deze firmware kan je gewoon downgraden naar 1.5, maar dat is eigenlijk onnodig, omdat 2.71Se-B3 1.5 met devichook is, je kunt dus gewoon de games kiezen bij games en dan memorystick daar staan dan bijv al je ISO's.

Hier de link voor 2.71 Se-A (DEZE MOET JE EERST EROP ZETTEN JE KAN NIET METEEN 2.71 Se-B3 EROP ZETTEN) wees wel zeker dat je dit wilt, want deze firmware moet op de flash geschreven worden en dat kan als je het verkeerd doet, gevolgen tot een brick van je PSP, MAAR als je de tutorial goed leest kan het niet mis gaan mij is het ook gelukt, Je batterij moet wel meer dan 75% vol zijn.

Klik Hier!

Ja is helmaal juist en je kan ook gewdoelwoaden spellen het is gwn 1.5 maar dan verbetert zonder fouten en zo

Wij hebben het hier niet op downloads een niet kopen.

Geplaatst: (bewerkt)
kan GTA VCS nou werken op een PSP 1.5????
nee, niet zonder devhook enzo Bewerkt: door NIELS_
Geplaatst:
nee, niet zonder devhook enzo

En! als je GTA VCS op firmware 1.5 wilt draaien moet je er wel een ISO van gemaakt hebben, anders lukt het nog niet.

He ik heb een vraag:

Voor de Cheatdevice heb je Firmwire 1.5 nodig met daarop weer een geemuleerde firmwire 2.71 (Devhook). De cheatdevice staat er niet als een Savegame maar ik geloof een .dff file. Als Devhook dan is gestart gebruikt je de UMD wissel truuk. Je start je demo UMD die je bij aankoop kreeg en op het scherm waar groot PSP staat verwissel je de UMD met die van Vice City Stories. Maar dit is mischien slecht voor je lens. Waarschijnlijk heb je geen Firmwire 1.5, tot en met Firmwire 2.71 is deze te downgraden. Google dus even op ' 2.71 Downgrader' en 'Devhook'. Verstandig is om Devhook 0.44 te gebruiken.

En! als je GTA VCS op firmware 1.5 wilt draaien moet je er wel een ISO van gemaakt hebben, anders lukt het nog niet.

De origionele versie van VCS werkt gewoon met Devhook hoor. Maar verder heb je helaas gelijk en is hij spijtig genoeg ook illegaal te spelen met Devhook.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

He ik heb een vraag:

Voor de Cheatdevice heb je Firmwire 1.5 nodig met daarop weer een geemuleerde firmwire 2.71 (Devhook). De cheatdevice staat er niet als een Savegame maar ik geloof een .dff file. Als Devhook dan is gestart gebruikt je de UMD wissel truuk. Je start je demo UMD die je bij aankoop kreeg en op het scherm waar groot PSP staat verwissel je de UMD met die van Vice City Stories. Maar dit is mischien slecht voor je lens. Waarschijnlijk heb je geen Firmwire 1.5, tot en met Firmwire 2.71 is deze te downgraden. Google dus even op ' 2.71 Downgrader' en 'Devhook'. Verstandig is om Devhook 0.44 te gebruiken.

De origionele versie van VCS werkt gewoon met Devhook hoor. Maar verder heb je helaas gelijk en is hij spijtig genoeg ook illegaal te spelen met Devhook.

devhook is niet illegaal , het spelen erop ook niet.

Geplaatst:
Devhook downloaden is illigaal, en het gebruiken niet!

dit is idd ilegaal

en gta spelen met die demo disc zo ik al helemaal niet doen tenzij je hem kapot wilt hebben

Geplaatst:

wow wow..

devhook is niet illegaal ! het is gewoon een programma op een zelf gekochte psp.

het is toch ook niet verboden om een tshirt te kopen en er met een stift iets op te schrijven!?

het Downloaden van ISO's is alleeeeeen illegaal van dit hele gebeuren .

maar met devhook kan je ook dumps van gekochte games openen!!!!

en dit sloopt je psp ook niet.

Geplaatst:

Dit kan best zijn!Maar waarvoor hebben ze devhook uitgevonden :duh: ?Om gedownloade games op ja psp te zetten.(gedownloade games=ILlegaal!!)

Ok,laten we zeggen dat het legaal is!Waarom zet sony dit niet op de psp zelf? :ch:

Antwoord aub. :Y

Cencicodis :cya:

Geplaatst:

Nou waarom Sony Devhook niet standaart op de PSP zet lijkt me heel makkelijk, ze willen dat je spellen koopt en niet gaat downloaden, daarom is het Downloaden van Devhook illigaal, maar het in bezit hebben weer niet.

• 1 maand later...

devhook is legaal iso etc. is illegaal

edit 3.02oe-b is er al de custom fw van dark-alex die is cool je kan ps1 games spelen etc maar als je dat er op wil doen kan dat met alle fw tot en met 2.8 wil je dat er op doen pm me

Bewerkt: door gangster007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...