Jump to content

snelheid

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vraag 1 hoe kan ik zien hoe snel ik rij

vraag 2 kan ik een winkel overvallen en kan ik dan de kassa leeg stellen

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Geplaatst:
hoe kan ik zien hoe snel ik rij
normaal gesproken kan dat niet, in de trein wel als je de freight missies start, er zijn trouwens wel mods om een snelheidsmeter in het spel te plaatsen, maar dit kan dus alleen op de pc, als je het op de pc hebt zeg het maar dan ga ik even de link zoeken naar die mod.
Geplaatst:

niet echt heel goed maar ik neem altijd babelfish daar kan ik vertalen

bedankt

niet echt heel goed maar ik neem altijd babelfish daar kan ik vertalen

bedankt

ok je kan hier natuurlijk ook vragen stellen, je kan zoiezo huizen overvallen, lees dit maar en winkels volgens mij alleen in bepaalde missies ik heb al weleens een kluis moeten opblazen in een missie van catalina maar volgens mij zijn er meer missies waarin je winkels kan overvallen dus dat weet vast iemand anders wel. Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
vraag 2 kan ik een winkel overvallen en kan ik dan de kassa leeg stellen

dit kan volgens mij niet het enige wat iets met kassa's te maken heeft is dat je als je in de binco bent en je slaat een paarkeer tegen die kassa dat hij uit elkaar valt en er geld uit komt. dat geld kan je niet pakken ofzo het verdwijnt na een tijdje net als alles wat je in SA kan slopen.

bij alle missie van catalina zie hier moet je wel iets overvallen, ik heb gehoord dat het later ook nog vaker moet, ik weet dit dus niet want ik ben pas net in san fierro.

Bewerkt: door DX11

Dit mod. voegt een snelheidsmeter in het spel toe. Als u op de een of andere manier weet wat niet een snelheidsmeter is, toont het uw huidige snelheid wanneer u in een voertuig drijft. De snelheidsmeter kan tussen mijlen en kilometers worden van een knevel gevoorzid, en u kunt de hoek kiezen waarin het zit Het komt nu in twee versies. DE VERSIE VAN DE VOLMACHT DLL: Deze versie vereist dat een dossier genoemde d3d9.dll wordt gezet in uw de wortelfolder van GTA San Andreas. Zie het inbegrepen ReadMe.txt- dossier voor meer info! DE DIRECTE VERSIE VAN DE HAAK: Deze versie haakt direct de vereiste methodes DirectX vast. Sommige gebruikers meldden problemen met deze methode, zodat als het niet, de bovengenoemde volmachts dll versie proberen werkt.

ik snap niet goed wat het wilt betekenen

ik dacht dat die hoofdletters de code was is dat de code ??????

en hoe kan ik nu zien naar mijn snelheidmeter

ik heb het nu wel in het nederlands vertaalt

Dit mod. voegt een snelheidsmeter in het spel toe. Als u op de een of andere manier weet wat niet een snelheidsmeter is, toont het uw huidige snelheid wanneer u in een voertuig drijft. De snelheidsmeter kan tussen mijlen en kilometers worden van een knevel gevoorzid, en u kunt de hoek kiezen waarin het zit Het komt nu in twee versies. DE VERSIE VAN DE VOLMACHT DLL: Deze versie vereist dat een dossier genoemde d3d9.dll wordt gezet in uw de wortelfolder van GTA San Andreas. Zie het inbegrepen ReadMe.txt- dossier voor meer info! DE DIRECTE VERSIE VAN DE HAAK: Deze versie haakt direct de vereiste methodes DirectX vast. Sommige gebruikers meldden problemen met deze methode, zodat als het niet, de bovengenoemde volmachts dll versie proberen werkt.

ik zou het gewoon even downloaden en de readme lezen. Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Blijkbaar heb je het in een vertaalmachine ofzo gegooid, want echt goed Nederlands is het niet. In het begin zegt deze tekst dat het een snelheidsmeter is, en wordt er uitgelegd wat een snelheidsmeter is. Ik neem aan dat je dat wel weet. Daarna wordt er gemeld dat je kunt kiezen tussen kilometers/uur en miles/uur, en in welke hoek het komt. Er zijn twee versies van deze mod. Als de tweede versie het niet doet (er zijn al problemen gemeld), dan moet je de bovenste nemen.

Dit is in het kort, en goed Nederlands ;), wat hierboven staat. Ik zou zeggen: Download hem, en lees de readme, daar staat het goed beschreven.

In de bijlage vind je een snelheidsmeter die ik soms gebruik. Pak hem uit en klik erop. Geef vervolgens aan of je in km/uur of in miles/uur wilt hebben, in welke hoek hij moet komen, druk op ok en je san andreas start automatisch op mét snelheidsmeter. Je moet uiteraard wel even in een voertuig gaan.

SASpeedo.zip

ik heb uw download bestand geprobeerd het spel starte automatisch op ik zit in de wagen maar krijg geen snelheidsmeter

moet ik er een half uur in de auto zitten ofzo of gaat de snelheidsmeter meteen dat ik in de auto zit

Geplaatst:
ik heb ze allebij gedownload maar het gaat niet maar bedankt voor de hulp
met de readme moet je eruit kunnen komen hoor.
Geplaatst:

je moet het bestand d3d9.dll in je zogenoemde wortelfolder van gta sa zetten en dan moe t het kunnen volgens niet verhaal.xD _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...