Jump to content

snelheid

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb uw download bestand geprobeerd het spel starte automatisch op ik zit in de wagen maar krijg geen snelheidsmeter

moet ik er een half uur in de auto zitten ofzo of gaat de snelheidsmeter meteen dat ik in de auto zit

We gaan het even stap voor stap doorlopen. Misschien dat het werkt. Download de snelheidsmeter uit mijn vorige post in dit topic. Allereerst moet je hem unzippen, dan zie je 2 bestandjes: ReadMe.txt en SASpeedo.exe. Dubbelklik op SASpeedo.exe. Geef bovenaan aan of je Kilometers per hour of Miles per hour wilt hebben. Geef daaronder aan in welke hoek: Top-Left, Bottom-Left, Top-Right of Bottom-Right. Kies vervolgens voor "Load Mod". Als het goed is ga je nu in het spel. Stap in een auto, en je ziet op de plaats waar jij aangegeven hebt de snelheidsmeter staan :Y.

Geplaatst:
ik heb het allemaal sta voor stap gedaan maar het lukt niet

Je kan ook even de GTA San Andreas Camhack V1.1 gebruiken. Daarmee krijg je niet alleen een snelheidsmeter, maar krijg je ook unieke camerastanden mee ! Je kan bijvoorbeeld van achter het stuur kijken, en zo rijden. Start de Camhack op, zet de snelheidsmeter hoe je hem wil (Analoog, digitaal, waar ?) en start San Andreas op.

Als je ook nog eens die unieke camerastanden wil, druk dan op * en dan op de normale camere-verwissel-knop V. Als je het anders hebt ingesteld kijk even bij je controls en zoek naar 'change camera'. Als je nog vragen hebt omtrend de installatie laat je even een berichtje achter ! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik heb het gedownload

maar het lukt niet

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...