nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik ben eens gaan vliegen van de ene hoek tot de andere met een gewoon vliegtuig en tot mn verbazing kwam ik op dezelfde plek uit waar ik begonnen ben
madusa30 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mischien lette je niet goed op en vloog je iets te lang door.
nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mischien lette je niet goed op en vloog je iets te lang door. ja het is toch niet normaal als je gewoon vliegt (rechtdoor) dat je later op de zelfde plek uitkomt waar je begonnen bent ?!
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 dit is niet echt een Easter Egg, volgens mij maar denk ik meer een bug of je lette niet echt goed op waar je vloog
nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 dit is niet echt een Easter Egg, volgens mij maar denk ik meer een bug of je lette niet echt goed op waar je vloog ja mss maar ik denk niet dat dat normaal is he
EXIT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) hoelang heb je gevlogen? Bewerkt: 1 november 2006 door EXIT
nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 hoelang heb je gevlogen? weet ik niet, zeker niet lang, van de ene hoek tot de andere dat duurt in principe niet lang he ik heb er niet op gelet moet ik zeggen, maarja het zal wel niet speciaal zijn hoor
Proximitus Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het is wel zo, dat als je te lang naar een kant o vliegt, je op een gegeven moment automatisch word omgedraaid omdat je anders te ver uit beeld zou gaan. Dit heb ik vaak gehad met zwemmen, boten en vliegtuigen.
nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het is wel zo, dat als je te lang naar een kant o vliegt, je op een gegeven moment automatisch word omgedraaid omdat je anders te ver uit beeld zou gaan. Dit heb ik vaak gehad met zwemmen, boten en vliegtuigen. het kan zijn dat het da was hoor
SWYV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 het is precies onzichtbare spiegel zonder dat jij weet maar het is wel een eind zwemmen moet ik wel zeggen, maar met vliegtuig kan het wel rapper gaan terugkeren
nationalist Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 het is precies onzichtbare spiegel zonder dat jij weet maar het is wel een eind zwemmen moet ik wel zeggen, maar met vliegtuig kan het wel rapper gaan terugkeren ja waarschijnlijk
nationalist Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 nou antwoord gevonden ja
Dutchy3010 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik denk niet dat hier nog een zinnig woord over gezegd kan worden. Daarnaast is het niet eens een EE. Slot dus.
Recommended Posts