Jump to content

raar heel raar

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben eens gaan vliegen van de ene hoek tot de andere met een gewoon vliegtuig en tot mn verbazing kwam ik op dezelfde plek uit waar ik begonnen ben :?

Geplaatst:
mischien lette je niet goed op en vloog je iets te lang door.

ja het is toch niet normaal als je gewoon vliegt (rechtdoor) dat je later op de zelfde plek uitkomt waar je begonnen bent ?! :N

Geplaatst:

dit is niet echt een Easter Egg, volgens mij

maar denk ik meer een bug :)

of je lette niet echt goed op waar je vloog :cab:

Geplaatst:
dit is niet echt een Easter Egg, volgens mij

maar denk ik meer een bug :)

of je lette niet echt goed op waar je vloog :cab:

ja mss maar ik denk niet dat dat normaal is he :{

Geplaatst:
hoelang heb je gevlogen?

weet ik niet, zeker niet lang, van de ene hoek tot de andere dat duurt in principe niet lang he

ik heb er niet op gelet moet ik zeggen, maarja het zal wel niet speciaal zijn hoor :N;)

Geplaatst:

Het is wel zo, dat als je te lang naar een kant o vliegt, je op een gegeven moment automatisch word omgedraaid omdat je anders te ver uit beeld zou gaan. Dit heb ik vaak gehad met zwemmen, boten en vliegtuigen.

Geplaatst:
Het is wel zo, dat als je te lang naar een kant o vliegt, je op een gegeven moment automatisch word omgedraaid omdat je anders te ver uit beeld zou gaan. Dit heb ik vaak gehad met zwemmen, boten en vliegtuigen.

het kan zijn dat het da was hoor ;)

Geplaatst:

het is precies onzichtbare spiegel zonder dat jij weet maar het is wel een eind zwemmen moet ik wel zeggen, maar met vliegtuig kan het wel rapper gaan terugkeren

Geplaatst:
het is precies onzichtbare spiegel zonder dat jij weet maar het is wel een eind zwemmen moet ik wel zeggen, maar met vliegtuig kan het wel rapper gaan terugkeren

ja waarschijnlijk :Y

Geplaatst:

Ik denk niet dat hier nog een zinnig woord over gezegd kan worden. Daarnaast is het niet eens een EE. Slot dus. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...