Dx11 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Dus wat zit er bijvoorbeeld niet in wat in san andreas wel zit? ben ik wel heel benieuwd naar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Grote vliegtuigen, lichaam trainen, gang maken enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Treinen! Bewerkt: 1 november 2006 door Rekam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rayman800 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Vice city is veel kleiner dan de staat san andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 je kan niet duiken, en je kan ook niet onbeperkt zwemmen maar voor een bepaalde tijd. maar dat kun je weer trainen dat je langer kan zwemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Je hebt volgens mij minder kleren... maar er zijn ook + punten (maar die wist je waarschijnlijk al) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik vind het leuk dat je kan vliegen, maar ik vind het jammer dat er gaan gewone vliegtuigjes zijn en alleen maar helicopters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik vind het leuk dat je kan vliegen,maar ik vind het jammer dat er gaan gewone vliegtuigjes zijn en alleen maar helicopters. er zijn wel 2 vliegtuigen de biplane (of zo) en skimmer water vleigtuig net als vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 De stad is veel kleiner, je kan niet in grotere *normale* vliegtuigen vliegen, niet duiken, de radiozenders zijn slechter gedaan (veel minder muziek), maar verder vind ik het een leuk spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Op muurtjes klimmen, onder water zwemmen, meer vliegvariatie, de grootte, trainen, zelf kleren (niet gewoon outfits kiezen, maar alles apart) +kapsel kiezen, treinen, meer voertuigen. Verder vind ik het echt een súpervet spel @Isafdar: Grote vliegtuigen, lichaam trainen, gang maken enzo Je kunt wél een gang maken Rekruten in de buurt van één van je empire states in het visier nemen en op up drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) je skils, kleding, vliegtuigen. en de bugs van je garage. als ik er 1 inzet, is hij binnen een paar sec. weer weg!!! Bewerkt: 5 januari 2007 door twankala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Nou erg veel te veel om op te noemen eigelijk. Maar GTA VCS is een GTA voor de PSP dus je kan het eigelijk niet met elkaar vergelijken vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-vct Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Nou erg veel te veel om op te noemen eigelijk. Maar GTA VCS is een GTA voor de PSP dus je kan het eigelijk niet met elkaar vergelijken vind ik. inderdaad je zou hem moete vergelijken met LCS of misschien met De gewone Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik vind het jammer dat je geen roll kan maken met de biplane of skimmer. (roll= om je as draaien) Er is wel een manier voor, maar dat gaan wat stroef. (Dat vice city stories veel kleiner is dan sa vind ik niet erg, hoe groter het land, des te minder de kwaliteit van de beelden van het spel. Vind ik tenminste) Bewerkt: 6 januari 2007 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Eigenlijk moet ik dit niet doen maar tog: De graphics! en al de dingen die SA wel had en VCS niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.