Jump to content

Wat zijn de minpunten vergeleken met san andreas?

Dx11

Recommended Posts

• 2 maanden later...

De stad is veel kleiner, je kan niet in grotere *normale* vliegtuigen vliegen, niet duiken, de radiozenders zijn slechter gedaan (veel minder muziek), maar verder vind ik het een leuk spel.

Delen op andere websites

Op muurtjes klimmen, onder water zwemmen, meer vliegvariatie, de grootte, trainen, zelf kleren (niet gewoon outfits kiezen, maar alles apart) +kapsel kiezen, treinen, meer voertuigen. Verder vind ik het echt een súpervet spel :D

@Isafdar:

Grote vliegtuigen, lichaam trainen, gang maken enzo
Je kunt wél een gang maken ;) Rekruten in de buurt van één van je empire states in het visier nemen en op up drukken
Delen op andere websites

Nou erg veel te veel om op te noemen eigelijk. Maar GTA VCS is een GTA voor de PSP dus je kan het eigelijk niet met elkaar vergelijken vind ik.

inderdaad je zou hem moete vergelijken met LCS of misschien met De gewone Vice City

Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat je geen roll kan maken met de biplane of skimmer. (roll= om je as draaien)

Er is wel een manier voor, maar dat gaan wat stroef.

(Dat vice city stories veel kleiner is dan sa vind ik niet erg, hoe groter het land, des te minder de kwaliteit van de beelden van het spel. Vind ik tenminste)

Bewerkt: door Jorair
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...