nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 bij die missie hoort het zo dat je "mad dog" opvangt maar bij mij valt hij al van het dak voordat ik de tijd heb om hem op te vangen weet er iemand hoe dat komt ?
Dutchy3010 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 bij die missie hoort het zo dat je "mad dog" opvangt maar bij mij valt hij al van het dak voordat ik de tijd heb om hem op te vangen weet er iemand hoe dat komt ? Dan heb je waarschijnlijk de "riot"-cheat gebruikt. Dit is een welbekende bug, veel mensen hebben hier last van. Er is niets tegen te doen, dus of je moet opnieuw beginnen, of even een savegame downloaden van waar jij gebleven was. Als je de savegame download moet je even je kleding verwisselen en hij lijkt weer op je originele. Het is verstandig om de "pedestrian"-cheats niet te gebruiken, of in ieder geval niet op te slaan. De overige cheats kan je naar alle waarschijnlijkheid gewoon gebruiken. Klik hier voor de savegames van versie 1. Klik hier voor de savegames van versie 2.
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Dacht dat ik je dat net al had uitgelegd, alhier?
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Dat vroeg je in ==> dit <== topic ook al en toen werd er door Preddy een keurig antwoord onder gezet. Je hebt in dit geval zeer waarschijnlijk de "riot" cheat gebruikt en die zorgt voor dit probleem helaas. Topic gesloten.....
Recommended Posts