Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In GTA SA zit de helm Helmut, te koop bij de Pro laps.

Maar als ik ga kijken in de player.img zie ik die .txd en .dff helemaal niet.

Weet iemand waar of welke bestanden dat zijn?

Geplaatst:

Tja, het ligt eraan in welke .IMG je kijkt, je hebt er meerdere, en degene waar de Helmut waarschijnlijk zal inzitten is de player.IMG, en ik denk dat jij in de verkeerde zit namelijk de GTA3.IMG ;)

Als dit niet zo is, zou je misschien eventjes in dit topic kijken. Ook moet je bijvoorbeeld onder de P van Prolabs en de H van Helmut kijken.

Veel Suc6 ermee ;)

Geplaatst:
Tja, het ligt eraan in welke .IMG je kijkt, je hebt er meerdere, en degene waar de Helmut waarschijnlijk zal inzitten is de player.IMG, en ik denk dat jij in de verkeerde zit namelijk de GTA3.IMG ;)

Als dit niet zo is, zou je misschien eventjes in dit topic kijken. Ook moet je bijvoorbeeld onder de P van Prolabs en de H van Helmut kijken.

Veel Suc6 ermee ;)

Hmmmmmm Ik heb gezocht in die lijst van gta3.img maar niets gevonden.

En trouwens, zoals ik al eerder zei, ik had wel in player.img gezocht en daar kon ik hem ook niet vinden.

Maar bedankt voor de tip.

Geplaatst:

Ik bedoelde juist, dat je niet in de GTA3.IMG moet zoeken, maar in de Player.IMG. Ach wat maakt het uit, ik zou zeggen zoekse :clown:

Geplaatst:
Ik bedoelde juist, dat je niet in de GTA3.IMG moet zoeken, maar in de Player.IMG. Ach wat maakt het uit, ik zou zeggen zoekse :clown:

;) OO, oke nu begrijp ik je.

In ieder geval bedankt.

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

helmut is bikerhelmet.dff bikerhemet.txd ik weet dit maar sinds kort want ik heb altijd gedacht dat de helmut iets van een ruiterhelm was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...