Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Kan iemand mij helpen hoe je Tate & liza verslaat. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Ik heb een FAQ van Yoyo Yoshi over soorten pokemon. Als je naar beneden scrollt dan kan je zien met welke soort pokemon je een andere soort pokemon kan verslaan. De FAQ linkt helaas niet direct door, je moet de FAQ van Yoyo Yoshi dan zelf opzoeken. Ik heb een FAQ over Pokemon Emerald gevonden die je precies kan vertellen wat je moet doen om Tate en Liza te verslaan. Het gaat om de FAQ van dmon2. Ze maken gebruik van Claydol. Dat is een grond/psychic soort. Daarnaast hebben ze Xatu, dat is een flying/psychic soort. Ze hebben ook de beschikking over Solrock, dat is een rock/psychic soort. Als laatste pokemon hebben ze Lunatone, dat is ook een rock/psychic soort. Ik zou je adviseren om een paar darkpokemon te vangen en te trainen rond level 45. De darkpokemon kunnen tegen psychicaanvallen. Een bugpokemon wil ook nog weleens helpen. Edit: De FAQ's willen niet doorlinken. Ze geven een error aan. Ik zal de FAQ's in mijn bijlage plaatsen. Voor meer FAQ's verwijs ik je naar deze link. Bewerkt: 1 november 2006 door Colonel Cortez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.