Jump to content

Cheats na Missie Madd Dogg

Recommended Posts

Geplaatst:

Me eerste berichtje :) ben hier niet echt nieuw, heb eigenlijk nooit gepost, alleen maar gekeken :)

Maar goed, mijn vraag:

Kan je gewoon weer cheats gebruiken als je die missie met Madd Dogg die van het dak afspringt hebt gehaald?

bedankt alvast :)

EDIT: oh sorry, heb hem verkeerd geplaats :$ ik denk dat ie moet bij missie hulp, of niet?

>>> Door Dutchy3010: General vind ik een nog geschiktere plaats :Y, het gaat namelijk niet om een bepaalde missie. Verplaatst bij deze ;).<<<

Geplaatst:

ik zal ff wat vertellen...

ik heb me gta uitgespeeld van begin toto eind zonder cheats toen had me broertje in een boze bui al me savegames gedelete en ik had geen backups dus ging ik op nieuw met cheats en heb ik um alweer uitgespeeld nu heb ik volgens mijn stats uhh 564 keer gecheat duss wat boeit het nou?? ik heb ook nooit problemen hegad met missies duss... ik zou niet weten hoeveel je dan wel niet cheat als je dat krijgt... :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
BoBo[FRL]' date='1 Nov 2006, 16:20:03' post='533435']

ik zal ff wat vertellen...

ik heb me gta uitgespeeld van begin toto eind zonder cheats toen had me broertje in een boze bui al me savegames gedelete en ik had geen backups dus ging ik op nieuw met cheats en heb ik um alweer uitgespeeld nu heb ik volgens mijn stats uhh 564 keer gecheat duss wat boeit het nou?? ik heb ook nooit problemen hegad met missies duss... ik zou niet weten hoeveel je dan wel niet cheat als je dat krijgt... :cya:

Het gaat niet zozeer om kwantiteit, maar meer om welke je gebruikt. Wapen cheats etc eroorzaken geen bekende problemen, maar pedestrian cheats hebben wel een verleden van bug veroorzaken. Als je niet verder kan met je game boeit het dus wel welke cheats je gebruikt.

Bewerkt: door Preddy
als je cheat kun je later weer problemen krijgen in een andere missie

Welke missies dan bijvoorbeeld? en wat voor problemen kan je dan krijgen?

Ik heb namelijk altijd geleerd dat je dan niet langs die missie komt :D , verder weer ik er ook weinig over.

Maar goed, ik ga het wel gewoon proberen zonder cheats, is toch beter vind ik ^.^ Heb ze ook niet echt nodig...

Bewerkt: door Blambo
Geplaatst:

als je een beetje een goede pc hebt kan je nooit fouten krijgen.. met cheaten.. tis mij in ieder geval nog nooit overkomen..

Geplaatst:
als je een beetje een goede pc hebt kan je nooit fouten krijgen.. met cheaten.. tis mij in ieder geval nog nooit overkomen..

Dat heeft niks, maar dan ook niks met je PC te maken, van welke kwaliteit ook..

Zo ligt het zoals Preddy al zei aan welke cheats je gebruikt. Cheats die dingen aan het spel veranderen, zoals de riot-cheat, en nog een paar andere. Als je alleen maar health en wapen-cheats gebruikt is er niks aan de hand. Anders kan je namelijk problemen krijgen met de missie 'Maddog'. Dan zal hij eerder van het gebouw afspringen, en zal je de missie niét kunnen voltooien. Let dus op met welke cheats je gebruikt ! :Y

Geplaatst:

Hij gaat gelijk springen als je de `mensen vechten met elkaar cheat hebt` gebruikt dus dan is het bijna onmogelijk om de missie te halenj

>>> Door Dutchy3010: Dit is al een aantal keren gezegd in dit topic, waardoor deze post overbodig is. Graag in het vervolg hierop letten ;).<<<

Geplaatst:

De Riot cheat, die valt onder de 'Pedestrian cheats', zorgt ervoor dat alle mensen op straat met elkaar gaan vechten, op elkaar schieten en elkaar uit auto's halen. Met andere woorden, rellen op straat.

Pedestrian cheats zijn alle cheats die invloed hebben op de voetgangers in de game, bijvoorbeeld dus door hun gedrag te veranderen, maar ook bijvoorbeeld hun uiterlijk.

maar je kan die cheatswel gebruiken zolang je niet saved!(heb ik hier ergens op het forum gelezen :bonk: )

Bewerkt: door Dutchy3010

ik cheat gewoon liever niet want ik heb genoeg verhalen van mensen gehoord waarbij het wel mis is gegaan

maar ik begrijp de vraag van het topic niet helemaal, is het dan dat je een tijdje geen cheats kan gebruiken voor de missies van mad dog ofzo?

Bewerkt: door tiesto

Nee je kan in principe gewoon alle cheats gebruiken, gedurende het hele spel, maakt niet uit wanneer. Waar het bij de Thread Starter om ging is dat sommige ingevoerde cheats een probleem vormen bij de missie Madd Dog, maar wellicht na die missie geen serieuze problemen meer vormen.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...