Jump to content

Welke gangs moeten terug komen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welke gangs moeten terugkomen?

Mijn lijstje van gangs die in gta4 moeten komen

Traids

Yakuza

Leone Familie

Streetwannabes

OGF

Columbia Cartel

Bewerkt: door jesperkaj
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

2

• BigM

2

• MASTERMIND

1

• Kakaroth

1

Geplaatst:

Eigenlijk geen 1 gang, aangezien het een totaal nieuw deel wordt en het dus niks met de triology te maken heeft, en daar vallen ook de gangs onder. Wel vind ik dat gangs in moeten komen die iets van de Leone's, Triads, of Ballas weghebben. Dit vind ik de leukste gangs van de triology, dus hier mogen gangs die er een beetje op lijken wat mij betreft best terug komen, alleen hoop ik zelf dat er totaal nieuwe gangs komen met andere outfits en namen.

ik wil de volgende gangs terug zien

leone family

triads uit SA

Varrios Los Aztecas

los santos vagos

grove street

colombian cartel

vercetti Gang

russian maffia :D

yakuza

Bewerkt: door mario-leader
Geplaatst:

Ik denk niet dat Rockstar Games iets doet met die gangs in GTA IV. Maar ik hoop het eigenlijk wel. Mijn favoriete gang is altijd The Leone Family. En eigenlijk is dit geen gang, maar een familie. :$ Ik vind wel dat ze ongeveer hetzelfde doen met de gangs van de vorige gangs, maar het hoeft niet persé dat ze weer een GTA aan de Trilogy toevoegen, het kan ook zijn dat het een nieuwe GTA Trilogy wordt met nieuwe gangs en families. Ik hoop dat het dit keer weer maffia-style wordt als ik het heb over families. Zoiets als GTA Liberty City Stories met verschillende soorten gangs, waar jouw gang een familie is. :$ Maffia vond ik altijd net zo leuk als Gangsta in San Andreas, dus mag van mij ook dat soort gangs komen. :engel:

Geplaatst:

Ik hoop geen enkele! Voortdurend de zelfde gangs zou écht wel saai worden en trouwens, het is toch al duidelijk dat GTA IV zich zal afspelen in een nieuwe stad? Dus dan zou 't niet zo logisch zijn om de oude gangs terug te laten komen.

Volledig nieuwe gangs zou véél leuker zijn om te spelen. Dan is er meer te 'verkennen' aan het spel. Anders is het altijd van "O kijk, daar heb je wéér die (naam van de gang)" En dan is 't niet zo plezierig.

Nu ja, dit is mijn mening over de gangs...

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik hoop op:

Cholos

Grove street

Ballas

Leone Family

en ik hoop op een paar nieuwe.

Crips of Bloodz lijken me trouwens ook wel vet

(Blauw en rood.)

Tirz

Ik ben ff de naam kwijt,,, maar die rasta jamaicanen uit GTA 3

de yardi lobo's ofzo :puh:

Bewerkt: door jethro
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Geen van alleen maar ik heb het meest hekel aan de Ballas vuilen rot gang maar die mag ook niet terug komen ze moeten weer allemaal nieuwen gang bedeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...