Jump to content

Welke gangs moeten terug komen


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    2

  • BigM

    2

  • MASTERMIND

    1

  • Kakaroth

    1

Koen- :Dit heeft niks met dit topic te maken . De vraag is : Welke gang wil je in gta IV terug zien .Niet over het zelf maken ervan :) .Maar om even ontopic te blijfen . The grove en ballas wil ik wel terug zien .Want met die gang wars steeds blijft het spannend :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Mensen R* mag van mij apart alle gangs bijmekaar halen maar zoals ik al zei je weet niet in wat voor stad het zich zal afspelen kijk als het nou op de noordpol is (een voorbeeld) kan je moeilijk Cholos erin zetten want dat zijn toch van die gangs die in tropische plek thuis horen.. dus als je als eerst erachter komt in wat voor soort stad het zich zal afspelen kan je ook kiezen welke gang je terug wilt zien maar ik denk toch dat R* geen oude gangs meer zal gebruiken.. dat ze helemaal opnieuw gaan beginnen soms denk ik dat Tommy , CJ en dat gasje van GTA III

dat je met hun missies moet doen dat het vrienden vanmekaar worden of dat je met CJ in San Andreas missies doet en met Tommy in Vice City maarja leuke fantasie maar de kans is zeer klein.

Bewerkt: door Karaev
Link to comment
Delen op andere websites

uit elke ouwe gta moeten een paar ouwe gangs machtige gangs

uit gta III de leone family colambian cartel en de yakuza en de triads

uit vice city de vercetti gang de army gang de streetgang en de biker gang

uit san andereas alleen de orange grove families

en de personages die moeten blijven zijn tommy vercetti donald love toni cipriani 8 ball alle gangleiders die daar boven staan bij de gangs ken rosenburg kent paul Juan Garcia Cortez

BJ Smith Pierre La Ponce Oriental Gentleman Carl Johnson en zijn broertje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind die business gangs wel leuk, het is heel wat anders dan dat 'homie'.

Ik vind het echt spannend als je leven van het bedrijf afhangt en actie moet ondernemen, dus van mij mogen de Vance Families en de Sharks wel terug komen.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...