thugkai Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 als je bijv je vriendin perongeluk slaat of schiet , dan staat er end date ofzo , maar betekent dat dat je nooit meer af kan spreken meer met je vriendin? want ik heb een vriendin in las venturra perongeluk met bloeme geslagen , en je moet haar vaak date voor zo;n speciale kaart van een gebouw, maar nu ik haar geslagen heb kan k nog wel met haar daten of niet? Reageren
thugkai Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 laat maar ik heb het al uitgevonden het kan wel, Reageren
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 he <_< , eerst zelf kijken graag, voordat je wat post <_< !! Reageren
bertus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 krijg je automatisch een bitch door missies net zoals die denise in los santos? Reageren
Pablo Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 sommige bitches krijg je in je mik of je het nu wilt of niet maar er zijn er een paar (ik dacht 4) die gaan pas met je mee als je dik bent, of 1tje die valt op je als je gespierd bent, en die andere zullen ook wel wat hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.