gammie_ Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Beste Leden, Hier ben ik weer Ik zat even mijn mailbox op te ruimen van Hotmail krijg ik opeens een bericht met: Microsoft Internet Explorer: Mededeling Klik voor screen Ik gebruik altijd Mozzila Firefox, dus vind het raar dat hij over Internet Explorer begint.. Nou wil ik graag weten of ik dit moet accepteren, heb het trouwens wel eens vaker. Is dit te vertrouwen of kan ik beter steeds annuleren? Groet gammie Bewerkt: 1 november 2006 door gammie Reageren
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Venster afsluiten met alt + F4 want dit lijkt me spam. Niet op annuleren drukken want daar kan eventueel ook wat achterzitten. Reageren
ikt Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 NIET DOEN! Dit is reclame. Hij scant goed, gratis, maar als je dingen wil opruimen moet je betalen. ALs je niet betaald zet hij er juist virussen op! Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) NIET DOEN! Dit is reclame. Hij scant goed, gratis, maar als je dingen wil opruimen moet je betalen. ALs je niet betaald zet hij er juist virussen op! Oke Bedankt dan sluit ik het voortaan steeds af met Alt+F4 Groet gammie Edit: Preddy toen ik Alt+F4 dee ging hij juist op doorgaan.. Ik heb hem nog op tijd kunnen afsluiten ik hou het wel bij annuleren. Als iemand nog aan ander oplossing heeft is het van harte welkom Bewerkt: 1 november 2006 door gammie Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 w00t dit had ik ook wel eens ik druk gewoon steeds op kruisje want ik heb al een virusscanner naja ty in ieder geval voord e waarschuwingne!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.