Jump to content

Microsoft Internet Explorder: Mededeling

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Leden,

Hier ben ik weer :clown: Ik zat even mijn mailbox op te ruimen van Hotmail krijg ik opeens een bericht met:

Microsoft Internet Explorer: Mededeling

Klik voor screen

Ik gebruik altijd Mozzila Firefox, dus vind het raar dat hij over Internet Explorer begint..

Nou wil ik graag weten of ik dit moet accepteren, heb het trouwens wel eens vaker. Is dit te vertrouwen of kan ik beter steeds annuleren?

Groet gammie :cya:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

NIET DOEN! Dit is reclame. Hij scant goed, gratis, maar als je dingen wil opruimen moet je betalen. ALs je niet betaald zet hij er juist virussen op!

Geplaatst: (bewerkt)
NIET DOEN! Dit is reclame. Hij scant goed, gratis, maar als je dingen wil opruimen moet je betalen. ALs je niet betaald zet hij er juist virussen op!

Oke Bedankt dan sluit ik het voortaan steeds af met Alt+F4 ;)

Groet gammie

Edit: Preddy toen ik Alt+F4 dee ging hij juist op doorgaan.. Ik heb hem nog op tijd kunnen afsluiten ik hou het wel bij annuleren. Als iemand nog aan ander oplossing heeft is het van harte welkom :)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

w00t dit had ik ook wel eens ik druk gewoon steeds op kruisje want ik heb al een virusscanner naja ty in ieder geval voord e waarschuwingne!! :Y:cab::klap::muur:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...