Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Ik heb even voor alle liefe mensen hier een video gemaakt. Joriz wilde dat ik het upload in de gallerij (Wil ik ook) maar ik heb geen rechten en hij is niet online dus dan maar even op eigen host geupload. Mijn converter herkent het in het bestandsformaat geen geluid dus ik heb een er nummer op geplakt. Grab it here! Bewerkt: 1 december 2006 door Jarno Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Naar mijn idee trouwens een simpele intro, dit wat wel wat beter gekunt. Er is trouwens al bekend wel muziekje er in de intro wordt gebruikt dit is namelijk te horen in het filmpje wat meetlat heeft gepost. Ik weet niet de titel van het muziekje maar ik meen dat het al eens is langsgekomen op de Vice City Stories website. Je moet eerst wel een tijdje wachten voordat je het hoort. klik hier voor het filmpje. Het is het eerste wat je hoort als je de VCS website opent. Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Mooi, ook goed bijpassend liedje , je hebt het met een screen recorder gedaan he? of niet? Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb Fraps gebruikt en een converter . Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mooi gedaan jarno mijn complimenten ook dat liedje past er mooi bij hoor Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Filmpje is nu geupload op GTAForum. Link in hoofdpost is geupdate . Reageren
BangBros Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hey Jarno mijn complimenten echt mooi werk alleen ik heb een klein vraagje hoe heb je die lettertype zo voorelkaar gekregen ? Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ziet er goed uit bedankt jarno respect + Reageren
BangBros Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ??????????? >>> Door Dizzee: Heb een beetje geduld. Jarno is nu niet online dus kan hij je vraag ook niet beantwoorden.<<< Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb het Cage lettertype gedownload die in de oude GTAGames downloaddatabase stond. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Man ik kan echt niet wachten op de release het is echt een vet spel man!! Cencicodis Reageren
Hit Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Naar mijn idee trouwens een simpele intro, dit wat wel wat beter gekunt. Er is trouwens al bekend wel muziekje er in de intro wordt gebruikt dit is namelijk te horen in het filmpje wat meetlat heeft gepost. Ik weet niet de titel van het muziekje maar ik meen dat het al eens is langsgekomen op de Vice City Stories website. Je moet eerst wel een tijdje wachten voordat je het hoort. klik hier voor het filmpje. Het is het eerste wat je hoort als je de VCS website opent. Hij heb wss de game gedownload en het filmpje eraf geript denk pmf want al die filmpjes van psp dingen zijn pmf weet wel bij save enzoow Reageren
Rekam Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hij heb wss de game gedownload en het filmpje eraf geript denk pmf want al die filmpjes van psp dingen zijn pmf weet wel bij save enzoow Gij me uw downloaden altijd! Wel mooi filmpje, Jarno! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.