Jump to content

Missie walktrough

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik ben van plan, zodra ik het spel heb, om van alle de storyline een walktrough te maken.

Iemand bezwaar? ;)

GR, Niels

Geplaatst:

Daar kan ik wel bezwaar tegen indienen namens het WiKiGTA - NL Team, maar het is natuurlijk niet verboden. Dus of het een echt bezwaar is weet ik niet, maar op WiKiGTA komen enorm veel mensen per dag en dat valt natuurlijk veel meer op en als jij op een externe website alles gaat plaatsen dan denk ik niet dat je snel veel bezoekers zult hebben en tevens werken er aan WiKiGTA veel meer mensen mee zodat het velen malen sneller gaat dan als je het in je ééntje moet doen begrijp je? Maar ik zie eigenlijk geen bezwaar, want WiKiGTA heeft toch veel meer bezoekers en dat zijn overgens gerichte bezoekers, want die zoeken naar informatie dit forum is voor discussie's. :cya:

Geplaatst:

Dit topic heeft eigenlijk helemaal geen nut, want je hebt nog niet eens VCS dus dan kan je zeggen of je een missie walktrough gaat maken, je moet ook eerst zelf het spel uitspelen voordat je dat kan doen, dus ik zou zeggen, open voortaan een topic als iets meteen gaat doen.

Geplaatst:

Sum en Ourvoice hebben daarin wel een punt. Het is leuk dat je daar je best wil voor doen en van mij doe je maar op, maar dit gaat wss in jou nadeel spelen zoals Summerbase al zei i.v.m. WikiGTA!

Maar voor mijn part lijkt het wel leuk, maar in tegenstelling tot WikiGTA nogal nutteloos.

Geplaatst:

Vooral je gang gaan hoor... wikigta is echt niet de enige of de beste walkthrough op het net. Hoe meer er zijn, hoe meer kans dat iemand met een vraag antwoord kan krijgen via zulke walkthroughs.

Nutteloos noem ik het dan ook niet, bij het uitspelen van SA heb ik ook op zn minst 5 walkthroughs gelezen bij bepaalde missies, omdat elke wel een andere manier van beschrijven heeft waardoor je het ineens wel snapt.

Geplaatst:
Daar kan ik wel bezwaar tegen indienen namens het WiKiGTA - NL Team, maar het is natuurlijk niet verboden. Dus of het een echt bezwaar is weet ik niet, maar op WiKiGTA komen enorm veel mensen per dag en dat valt natuurlijk veel meer op en als jij op een externe website alles gaat plaatsen dan denk ik niet dat je snel veel bezoekers zult hebben en tevens werken er aan WiKiGTA veel meer mensen mee zodat het velen malen sneller gaat dan als je het in je ééntje moet doen begrijp je? Maar ik zie eigenlijk geen bezwaar, want WiKiGTA heeft toch veel meer bezoekers en dat zijn overgens gerichte bezoekers, want die zoeken naar informatie dit forum is voor discussie's. :cya:

Jaa idd

ik zou het niet doen en gewoon wachten totdat iemand anders het op een andere site het maakt

Geplaatst:

Spam dat hier nu toch eens niet vol met domme antwoorden.

Doe het gewoon voor je eigen plezier en post het. Er zullen vele zijn die je walktrough zullen gebruiken.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Het is ondertussen geleden van 1 november dat hij een walktrough ging maken, het is nu 28 december, ik heb nog niet veel van de walktrough gezien moet ik zeggen :D

>>> Door SummerBase: Het heeft ook geen zin om dit topic te bumpen. Lees ook de 'Forum FAQ' > Wat is topicbumpen? er nog eens op na. De missie beschrijvingen laten nog even op zich wachten, want de Mederwerkers van WikiGTA hebben ook een normaal leven dus daar kan enige tijd duren. Het is absoluut zeker dat de missie beschrijvingen komen, maar geduld is een groot goed op dit moment.<<<

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...