Jump to content

map editor voor gta4


brbgtaplayer

map editor gta4  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. een map editor voor GTAIV: zou dat leuk zijn?

    • Ja wat een goed idee!
      12
    • ja dat kan best wel leuk kunnen zijn!
      5
    • het zal wel
      0
    • nee, past niet bij gta
      4
    • nee, niks voor mij
      1
    • nee, stom!
      1
    • het kan mij geen f#ck schelen!
      4


Recommended Posts

Met de harde schijf op beide next-gen consoles zou het heel goed mogelijk zijn. En met andere spellen (Voorbeeld: Tony Hawk) is het ook mogelijk dus waarom met GTA niet, al is GTA wel iets anders... Als het R* goed lukt luich ik het toe! Ik heb dus ook op 'Ja een goed idee!' gestemt :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar wel door Rockstar Games zelf gemaakt. Anders heb je veel kans op bugs etc. Maar voor de consoles lijkt me slecht idee, dit kan ook niet geupdate worden...
ik ben wel met je eens dat het door R* zelf gemaakt moet worden. maar dat het op de consoles niet kan vind ik bullshit, want zowel de 360 als de ps3 hebben allebei een redelijke harddisc en de consoles hebben ook internet dus het kan makkelijk geupdate worden.
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat R* dat zal gaan maken :schater:

kijk als je een modder bent is dat handig maar wat heb je er nou in jezus naam aan als je er niks van snapt

ik heb op '''nee past niet bij gta'' gestemd ik vind het ook niet echt passen

we download hem wel van Internet af alhoewel het wel handig is :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Leuk idee, maar ik zie dat niet echt gebeuren. In tegenstelling tot Tony Hawk zijn GTA maps tegenwoordig zeer groot. Om een beetje map te maken zal je dan ook wel enige uurtjes bezig zijn en dat is gewoon niet wat een grote meerderheid van de gamers gaat doen.

Daarbij komt dat je met een map alleen in GTA in principe nog niet veel kunt. GTA draait vooral om missies en die zullen dan ook niet mogen ontbreken als een optie om te maken in die Mapeditor.

Als je dat zoal optelt en dan bedenkt dat een dergelijk programma ook nog ontworpen moet worden, lijkt het mij een functie die niet erg rendabel zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd: Ik vind het niet bij GTA passen.. Iedere GTA heeft zijn eigen sfeer enzo. Laat modden maar aan echte modders over.. anders wordt straks heel internet overspoeld met die nep mods..

En als je dat kan vind ik het een goedkoper spel, net of als ze zeggen: De map is niet goed, verbeter hem zelf maar...

Link to comment
Delen op andere websites

Met de harde schijf op beide next-gen consoles zou het heel goed mogelijk zijn. En met andere spellen (Voorbeeld: Tony Hawk) is het ook mogelijk dus waarom met GTA niet, al is GTA wel iets anders... Als het R* goed lukt luich ik het toe! Ik heb dus ook op 'Ja een goed idee!' gestemt :) .
Eensch!

Lijkt me best lachen zo'n editor :D

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten het niet doen, want stel, ze hebben bv een geheime tunnel ofzo verborgen onder de grond waar je de ingang lastig vindt, dan kun je met die map editor al metee nzien waar die zit... het is veel leuker dat tegen de tijd dat die mapeditor door 'amateurs' is gemaakt die tunnel al is ontdekt op de 'normale' manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...