lllll Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 hallo ik ben nieuw op het forum nou mijn probleem ik heb dus een savegame in mijn gta san andreas user file gestopt en als ik hem dan wil laden crasht gta gelijk met een foutmelding van gta_sa,exe ofso windows zegt dat ik the no hot coffe patch moet binnehale maar ik heb niet eens een hot coffe patch kan iemand me helpen? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Hardware Problemen<<< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Heb je al een andere savegame geprobeert? Als die het ook niet doet, weet je dat het in ieder geval niet aan de savegame ligt. probeer in dat geval eens je san andreas opnieuw te installeren. Mvg, Pennywise the Clown Reageren
Bling Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Dit betekend waarschijnlijk dat jouw San Andreas een andere versie is dan de savegame die je wilt laden. Er zijn twee verschilende versies, versie 1 en versie 2. Versie 2 is gemaakt om te voorkomen dat de Hot Coffee Mod in het spel zichtbaar wordt, verder kun je in versie 2 naast deze mod geen enkele ander mod instaleren. Als je toch graag mods wilt instaleren of savegames van versie 1.0 wilt spelen, zul je even moeten downgraden naar versie 1.0. Let wel op dat je huidige savegames van je huidige versie het hierna niet meer doen. Hoe het downgraden precies in zijn werk gaat kun je in deze post zien. Als je niet weet welke versie je hebt zou je even een paar savegames kunnen proberen uit dit topic dat gemaakt is door SummerBase, -Matthijs- en Typhoon. De savegames uit dit topic zijn voor versie 2 van San Andreas, als deze savegames het niet doen betekend dit dat je versie 1.0 hebt van San Andreas. Laat het maar weten als er nog problemen zijn. Bewerkt: 1 november 2006 door Bling Reageren
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Als je die savegame hebt gedownload kan het zijn dat het van een andere versie is. Je hebt namelijk een 1.0 en 2.0 versie van SA en die savegames zijn niet met elkaar compatibel. Eerder had ook iemand ongeveer hetzelfde probleem en hier staat het mooi uitgelegd! Hopelijk heb je hier iets aan? Edit: Weeral te laat! Bewerkt: 1 november 2006 door Rekam Reageren
lllll Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ja ik heb het nu door bedankt he jongens ik denk dat 1.0 savegames wat moeilijker zijn te vinden maar ik vind het wel hoop ik anders maak ik wel een topic met een request Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.