Jump to content

met OGloc kan je lachen!

OGloc  

97 leden hebben gestemd

1. 1. Met OGloc kan je lachen!

• Ja, z'n manier van doen is echt vet grappig!
      15
    • ja, hij is best wel grappig!
      31
    • valt wel mee
      19
    • nee, zo grappig nou ook weer niet!
      16
    • nee, helemaal niet! (hoe kom je erbij)
      13
    • Ik heb hem ingame nog niet gezien
      1
    • OGloc?
      1

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

1

• Pennywise The Clown

1

• Preddy

1

• M4X

1

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is idd best wel funny ja. maar dat zijn er meerdere in san andreas. Ook Big Smoke, Ryder, The truth, Kent Paul en vele andere kunnen erg leuk overkomen.

Altijd erg leuk van R*, Ook in vice city was dit al.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Eigenlijk vind ik 'm irritant, maar sommige uitspraken zijn wel zeer geslaagd. Woordspelingen en dat gezeur met Jeffrey - OG Loc is wel hilarisch.

Geplaatst:

Hij is wel grappig ja, maar ik lig niet meteen dubbel als ik een grap van hem hoor. Rockstar heeft dit opzich wel leuk gedaan, maar de grootste humor van GTA blijven natuurlijk de easter eggs. Ik vind het goed dat OGloc af en toe wel eens een grappige opmerking maakt, maar het moet niet te veel worden, m'n lol haal ik wel uit de easter eggs

Geplaatst:

ik vind hem wel grappig van de manier van doen

maar het is wel een drukte makertje :puh:

maar ik lig niet echt dubbel van hem Big Smoke enzo die vind ik ook wel grappig :*D

Geplaatst:

Og loc is echt lol als ie bij dat radiostation wordt geintervied. Dan gaat die gast van het radiostation doen alsof ie helemaal gangster is. :schater:

Geplaatst:

nee hij is dom praat te hoog is te mager en is ook nog een wannabe gangsta-rapper en zijn kleren (:puh:)

vooral de muts zien er dom uit!

Geplaatst: (bewerkt)

hij is niet echt grappig, maar zijn manier van doen wel :D

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

Ik moest echt lachen toen ik hem voor het eerst tegenkwam. ik zag dat filmpje, toen die bij dat politiebureau op de trap stond, ik denk, nou, dat zal wat zijn.. hoor je die stem, :schater:

Geplaatst:
wie is dat ?

OGLoc is de zelfgekozen nieuwe naam van Jeffrey, 1 van de gangleden van CJ. Als hij uit de gevangenis komt heeft hij deze naam en wil hij niets liever een een beroemd rapper worden. Je doet ook een aantal missies voor hem (hij werkt in een fastfoodzaak bij het strand). Kort door de bocht: het is een beetje een debiel :puh:

Geplaatst:

Big Smoke als hij een enorme bestelling plaatst bij dat restaurant vind ik echt grappig. jeffrey praat wel met een raar accent en als hij gaat zingen is het wel wat fucked up :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...