$NeoSyp$ Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 wkan iemand mij misschien een dowload link voor geven, ik kan het raar genoeg nergens meer vinden...(niet op google of op dit forum) Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 een Txd Workshop heb jij denk ik nodig Download Txd Workshop ik hoop dat dit is wat je bedoeld succes ermee owja ik weet het niet maar ik kreeg 3750 resultaten bij google maar jij heb vast Txd editor ingevuld en ik Txd Workshop Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 nee ik bedoel de txT editor, dat is om de tekst te veranderen... Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Heb je Kladblok al geprobeerd? Want dat is een TXT editor. Ik denk dat je een GXT editor bedoelt. Deze kan je vinden op GTAGarage.com. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.