ruttie Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 mooi gedaan hoor. ik geef een 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BackSlash- Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Gave tut hier heb je me outcome! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ok, ik heb er 1,5 uur over gedaan(het moeilijkste was leren een plaatje te renderen) en dit is mijn eerste resultaat; Ik heb hiervoor nog nooit photoshop gebruikt, het is de eerste keer dat ik iets gemaakt heb met photoshop. Ik vind hem niet eens zo slecht gelukt Gratz, Boris H. edit: Misschien had ik de border toch dikker dan 1 pix. moeten maken. Bewerkt: 9 maart 2007 door Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sindini Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 hey met die border he als ik ctrl a doe en dan rechter muisknop dan krijg ik niks.. waarom klopt dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Ik vind dit zeer spijtig maar ik geraak totaal niet ver. Ik zie nergens die brushes staan in mijn PS? Waar staat dat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 heymet die border he als ik ctrl a doe en dan rechter muisknop dan krijg ik niks.. waarom klopt dat niet Hij zou het moeten doen als je de onderstaande tool geselecteerd hebt; Ik vind dit zeer spijtig maar ik geraak totaal niet ver.Ik zie nergens die brushes staan in mijn PS? Waar staat dat nu? Spreekt voor zich. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kismo Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Mijn outcome > Ik ben een beginner dus ik vond het een super tutorial !!!! 10/10 geen twijvel mogelijk en bedankt man !! Kismo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 Nice outcome! Ik kan een beetje overweg met photoshop, maar halverwege een tut ben ik de draad kwijt, bij deze niet, dus ook een mooi resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joshoon Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Geweldige tut, Ik geef je een dikke 9! Dit was me allereerste sig ooit Ik werk namelijk bijna niet met PS, En ik kan je vertellen... Je tut was zo duidelijk... alles is gelukt zonder 1 keer opnieuw of wattan ook, Dit is mijn Sig, Ik ga hem ook gebruiken : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacob- Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) && Mijn resultaat Nog beetje anders gedaan maar wel bijna op zelfde manier Bewerkt: 14 mei 2007 door Jacob- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 ik snap het nu eindelijk. maar helaas heb ik geen photoshop. dus ik heb er nix aan >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fr0z3n Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Ik ben net begonnen me cs2 maar en ik probeer nu deze tut, alleen als ik mn render wil openen, dan verdwijnt mn background Hoe moet ik hem openen? ik doe gewoon File>Open> render hoe zou dit moeten ? kan iemand mij een bericht sturen a.u.b Verder zeer duidelijk en goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Mooie handige TUT veel bgiiners zullen er wat aan hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Ik ben net begonnen me cs2 maar en ik probeer nu deze tut, alleen als ik mn render wil openen, dan verdwijnt mn background Hoe moet ik hem openen? ik doe gewoon File>Open> render hoe zou dit moeten ? kan iemand mij een bericht sturen a.u.b Verder zeer duidelijk en goed Je gaat naar file -> open, maar dat is fout. Hiermee open je een nieuwe afbeelding. Ga naar file -> place en kies je render. Je zult nu je render, als het goed is, op je sig zien staan. Maak hem wat groter zodat hij duidelijker is en maak je sig verder af. Bewerkt: 16 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fr0z3n Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Zeer bedankt voor deze tut, mn uitkomst komt morgen heb nu geen tijd meer, zeer bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.