Jump to content

Windows XP

Recommended Posts

Geplaatst:

Het zou werken ik heb XP op een laptop laten lopen

met 64MB werkgeheugen en hij werkte

Windows live ging wel maar was verschrikkelijk traag

Cencicodis :cya:

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reactie,s ik heb Windows XP erop zitten :schater:

werkt echt helemaal perfect :klap:

als hij de neiging heb vast te lopen doe ik zo windows taakbeheer en het is weer goed

en eerst vervaagde het beeld altijd, en sinds XP erop zit niet

en het is gewoon veel sterker _O_

mijn broertje is zo blij als een vogel :sigaar:

het enige minpunt is effe dat het internet een beetje traag is maar dat kan ik nog wel verhelpen :)

Geplaatst:
klopt, en bovendien.

Windows 98 draait nog op 70 Miljoen computers :bonk:

oa. op scholen en bij kantoren en bij ouwe luu

Geplaatst:

Ik zou het sterk af raden, meestal draait windows xp niet goed op een laptop met weinig geheugen, ik denk dat je dan meer geheugen er in zou moeten zetten of een nieuwe laptop, als je dat er voor over hebt dan zou ik dat doen.

Windows 98 is eigenlijk nog best stabiel, Windows xp werkt misschien makkelijker, ziet er hipper uit enzo. Maar of het ook goed zal werken is de vraag.

Natuurlijk het is jouw laptop hebben wij natuurlijk niks mee te maken, maar ik zou het niet doen.

Geplaatst:
Ik zou het sterk af raden, meestal draait windows xp niet goed op een laptop met weinig geheugen, ik denk dat je dan meer geheugen er in zou moeten zetten of een nieuwe laptop, als je dat er voor over hebt dan zou ik dat doen.

Windows 98 is eigenlijk nog best stabiel, Windows xp werkt misschien makkelijker, ziet er hipper uit enzo. Maar of het ook goed zal werken is de vraag.

Natuurlijk het is jouw laptop hebben wij natuurlijk niks mee te maken, maar ik zou het niet doen.

uhm ik heb het al erop zitten :)

en ik moet zeggen die hele laptop is gewoon hersteld dankzij XP

echt waar _O_

toen Windows 98 er nog op zat was de beeld niet goed alles was gewoon naar de klote totdat ik XP

erop zette toen is alles hersteld gewoon. :klap:

ok laten we niet over de snelheid praten hij is op internet wat traag en met sommige dingen.

maar we gaan mischien nog een grotere werkgeheugen op zetten :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb hier een tooltje dat alle visuele shit van Windows XP uitschakeld. Voor ubersnelle prestaties.

Op deze website staat het :)

Start gewoon de .exe (geen instalatie nodig) en druk op Warp Speed. Maar ik vraag je vriendelijk om eerst op Save State te drukken voor het geval dat 't misgaat :). Nu moet je de computer herstarten. Nu moet hij sneller lopen denk ik. Maar bevalt je het niet? Start weer de .exe en druk nu op Windows Defaults of Restore state.

Als je computer/laptop helemaal ''naar den kloten'' gaat dan ben ik niet aansprakelijk, maar de redactie van ''Tips & Trucs'' Ik heb alle informatie gehaald uit ''Tips & Trucs Maart 2005, blz. 15, tooltje 15'' :)

Geplaatst:

Heel Erg bedankt ikt :D

ik zal dat morgen wel effe uit testen :)

daar heb ik nog is aan..

Heel erg bedankt :D

Geplaatst:

Ik zal je alvast zeggen, dat is echt een kei fijn progje.

ik gebruik het al een tijdje, want Battlefield 2 deed het nooit echt soepel.

Nou zoeft mijn pc vooruit bij battlefield 2 :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...