Jump to content

Gtaforum Idols.

Gtaforum Idols  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Mag Gtaforum Idols van jou komen

• Ja
      39
    • Nee.
      11

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gtaforum Idols is een idee van Rullez en Froodooo. Wat het is is al een beetje duidelijk. Het is een soort van idols. Iedereen met een microfoon kan mee doen. Maar eerst moeten wij de moderators van het forum nog heel even overhalen. :clown: Dus daarom vraag ik jullie te stemmen. Als het mag komen licht dus geheel in jullie handen.

Dus stem ja.

Ik heb toestemming van Dizzee om deze poll te openen.

@@ Dit is nog geen inschrijf topic.

Bewerkt: door Rullez

Het is inderdaad een goed idee. Als iemand zo gek is om er ook werkelijk aan mee doet.

Maar tzt weten we het wel :)

Edit:

@@ Dit is nog geen inschrijf topic.
, Te laat gezien. Post mag om deze reden verwijdert worden.

mvg, Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Het hoeft ook niet voor jou te zijn. Het gaat om het idee. Wat je daar van vind.

Ja doen, vet lachen.

Tijdje terug had RTCW:ET community ook zoiets, echt kromgelachen om sommige inzendingen. Overigens ga ik zelf niet meedoen, dat dat duidelijk is 8).

Edit: Ik vraag me trouwens af of er wel inzendingen zullen komen, maar het idee is wel goed.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Mij lijkt het een hartstikke leuk idee :Y voor alle leden die er aan mee willen doen, maar mij zul je niet horen :clown: Toch vind ik het een goed idee voor die gene die daar graag aan mee doen!

Groet, gammie :cya:

Geplaatst:

Leuk idee, ik heb op ja gestemd.

Nog ff 1 vraagje:

Zal iedereen z'n inzendig openbaar worden? Of kunnen alleen ''de juryleden'' hem horen?

Geplaatst:

Bij de voor rondes horen alleen maar ik en Froodooo het. Maar ookal komen de eerste rondes Wordt het openbaar want dan komt er een poll met wie valt er af en wie gaat er door. ;)

Geplaatst:

Maar dat is ook een beetje het lol van het iddee. De mensen die niet kunnen zingen. Die kunnen dan wel niet zingen maar die weten wel hun nieuwe beroep. En komiek. :clown:

Geplaatst:

Alhoewel ik denk dat er weinig inzendingen zullen zijn vind ik het wel een goed idee. Om het alvast openbaar te maken ( :D ), als ik ergens een headset/microfoon vandaan kan toveren doe ik mee :-( . Doet een Singstar microfoon het op een PC?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...