Jump to content

Gtaforum Idols.

Gtaforum Idols  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Mag Gtaforum Idols van jou komen

• Ja
      39
    • Nee.
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom niet? het is iets unieks en het zou wel eens leuk kunnen zijn. Het moest best grappig zijn om mensen te horen zingen op hun mic.

Geplaatst:

humm lijkt ook goede idee

(als de moderators enz.. tot admins maar geen lastige werk vinden met awards uitdelen enz..!!)

maar mij zie (/hoor) jullie niet, ik ben namelijk doof dus kan ik niet meedoen :puh:

euhm misschien tip voor zangers(essen):

singstars set op ps2 bezitten en webcam op PC en begin maar filmen op je pc met webcam, dan zingen op singstar :schater:

Geplaatst:

Dit heb ik op een ander forum ook gezien en dat was een groot succes. Een volmondig ja dus!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gestemd op Ja:

Ik vind het een goed en leuk idee, maar je kan toch ook valsspelen; als je bv. iemand anders laat zingen of iets downloaden :?

Maar als dat kan vermeden worden dan lijkt me dat zeer leuk. :Y

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst:
Ik heb gestemd op Ja:

Ik vind het een goed en leuk idee, maar je kan toch ook valsspelen; als je bv. iemand anders laat zingen of iets downloaden :?

Maar las dat kan vermeden worden dan lijkt me dat zeer leuk. :Y

niet als jij op webcam toont en zelf zingen he ;)

Geplaatst:

Ik vind het een super leuk idee, maar ik doe er niet aan mee in iedergeval :puh:

Wel leuk verzonnen als ik eerlijk moet zijn :Y:tu:

Geplaatst:

Ik heb gestemd op Ja:

Maar las dat kan vermeden worden dan lijkt me dat zeer leuk. :Y

niet als jij op webcam toont en zelf zingen he ;)

Ik vind dat XboxGta gelijk heeft. Ten eerste is de kans super klein dat je een forumlid persoonlijk kent, en valsspelen is niet moeilijk als het op een internetforum is. En je kan het bewerken. En voor de webcam is dan ook overbodig, want als je het foto topic erbij haalt kunnen dat ook geen echte foto's zijn - van een weblog gesloten, dat werk.

Verder vind ik het wel een leuk idee, en leuk dat jullie dit willen ondernemen. Alleen zelf ben ik er niet echt een voorstander van. Ik weet niet of er veel deelnemers zijn en/of nog komen. En misschien sta je wel vet voor lul :sst: .

Ik ben wél voor de GTAForum Idols.

Geplaatst:

Leuk idee :D, zeker doen.

Maar of ik mee ga doen, jammer maar nee :puh:.

Dan moet 't wel met een rap zijn ofzo maar ik met m'n lelijke Limburgse accent... Laat dat dan ook maar zitten :puh:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...