ritchie360 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Eeysz,, Ik heb een probleem. Als ik mijn savegame wil laden, dan begint hij een stukje te laden, maar na zo'n 1/4 van het laden stopt het spel ermee en krijg ik zo'n melding van: Raport Verzenden - Raport niet verzenden! Hetzelfde als ik een nieuw spel wil starten. Het probleem is ook dat ik niet meer weet wat ik gedaan heb na de laatste keer dat hij het nog deed. Ik heb de 1.1 patch geprobeerd maar die zei dat mijn GTA SA versie onherkenbaar was Ook heb ik de gta_set file of hoe heet dat ding verwijderd uit mijn UserFiles map, tevergeefs! Weet iemand raad? Reageren
lllll Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik had dit probleem ook komt omdat ik versie 1.0 heb en save game van versie 2.0 erin heb gestopt dat werkt niet dat is denk ik jou fout want bij mij stond er ook op rapport verzende Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 heb jij niet Versie 2 ja dat kan wel en heb jij niet een Save game van Versie 1 want dan herkend hij het niet. In dit topic hebben ze save game,s voor versie 2 van Gta Sanandreas dus hoef je niet te downgraden en je hebt ze per missie Succes nog Reageren
ritchie360 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 bedankt, maar dit is niet mijn probleem ik heb GTA lang kunnen spelen, en ik heb de savegames zelf gemaakt. Maar op een dag zei GTA ineens: Kom ik kap ermee het heeft verder niks met versies temaken geloof ik, want ook als ik Start New Game doe valt hij uit! Reageren
lllll Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 dat is balen zeg probeer eens opnieuw installere Reageren
ritchie360 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ja oké dat lijkt mij ook het beste plan. Waarom ben ik daar niet eerder op gekomen? Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 mischien heb je wel mods ofso erop gezet dat hij daardoor niet goed werkt. Want als je ''New Game'' doet en hij valt uit is er zeker wat mis... dus opnieuw installeren je kan toch gewoon je Save Game,s bewaren dus dat is geen punt Reageren
ritchie360 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ja dat klopt! Maar ja het is een rotwerkje ik heb het gedaan, en hij werk weer dus! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.