gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 hoe krijg je en parachute open want het lukt niet Reageren
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Je moet in de lucht zijn, een x aantal meters boven de grond. (Precieze aantal meters weet ik niet, maar niet vanaf een gebouwtje van 2 verdiepingen) Dan druk je op de 'schiet' knop. Als het goed is gaat je parachute dan open. Bewerkt: 1 november 2006 door Preddy Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 oke bedankt ik drukte altijd de letter w in Reageren
madusa30 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 laat me raden je ging dood maar je moet wel optijd je parachute open doen anders ben je alsnog dood. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ja dat weet ik ik krijg op mijn scherm waneer ik mijn parachute moet opernen Reageren
tiesto Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 als het er staat moet je het doen maar je kan ook wat eerder.. dan weet je zeker dat je niet dood gaat maar als je volgens mij vliegschool hebt uitgelspeeld krijg je automatish een para als je hoog vliegt Reageren
Dx11 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 als het er staat moet je het doen maar je kan ook wat eerder.. dan weet je zeker dat je niet dood gaat maar als je volgens mij vliegschool hebt uitgelspeeld krijg je automatish een para als je hoog vliegtVet handig! als dat echt zo is, heb weleens gehad dat toen ik veel cheatte en een hunter spawnde, eruit sprong en automatisch een parachute had. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 oh ja dat is handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.