Jump to content

*Info*Brandweer Helicopter

Hit

Recommended Posts

Hier ff info over de gloednieuwe brandweer helicopter

Nouw uhm als je erin gaat start je de missie er hangt een gaar ding aan(daar gaat het water in)

Als je blus druk je op O in de missies zijn er gafe branden te blussen en je moet over het water gaan met het gare ding als je water op is

Ik vind het helemaal tegek :D

Delen op andere websites

Nouw uhm als je erin gaat start je de missie er hangt een gaar ding aan(daar gaat het water in)

Als je blus druk je op O in de missies zijn er gafe branden te blussen en je moet over het water gaan met het gare ding als je water op is

Bedoel je niet die air ambulance?
Delen op andere websites

Bedoel je niet die air ambulance?

Nope this brandweer ik zal ff screen maken btw.

Moet wel weer ff heli op zoeken

Sorry foto is niet in lucht(wou net foto van in lucht maken toen ik crashde geen zin om weer te zoeken

Dus hier foto op de grond:

firedc1.png

Bewerkt: door Hit
Delen op andere websites

:Y de game is niet uitgesteld!...ik heb al een paar mensen gesproken die er genoeg van weten, en waarschijnlijk is er verwarring met Spanje okfzo want die krijgen hem pas 10 november, de rest van EU allemaal 3 november...uitstel is geen optie!

die Brandweer heli lijkt me erg vet

Bewerkt: door henk_jan
Delen op andere websites

de game is niet uitgesteld!...ik heb al een paar mensen gesproken die er genoeg van weten, en waarschijnlijk is er verwarring met Spanje okfzo want die krijgen hem pas 10 november, de rest van EU allemaal 3 november...uitstel is geen optie!

meen je dit of is het een grap

als het een grap is vind ik het niet de moeite om het te posten

als het wel waar is krijg je vna mij RESPECT +

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...