Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Hier ff info over de gloednieuwe brandweer helicopter Nouw uhm als je erin gaat start je de missie er hangt een gaar ding aan(daar gaat het water in) Als je blus druk je op O in de missies zijn er gafe branden te blussen en je moet over het water gaan met het gare ding als je water op is Ik vind het helemaal tegek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 heb je heel mischien een foto van ? anders kijk ik wel ff Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Hier ff info over de gloednieuwe brandweer helicopterNouw uhm als je erin gaat start je de missie er hangt een gaar ding aan(daar gaat het water in) Als je blus druk je op O in de missies zijn er gafe branden te blussen en je moet over het water gaan met het gare ding als je water op is Ik vind het helemaal tegek Bedoel je niet die air ambulance? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Hier ff info over de gloednieuwe brandweer helicopterNouw uhm als je erin gaat start je de missie er hangt een gaar ding aan(daar gaat het water in) Als je blus druk je op O in de missies zijn er gafe branden te blussen en je moet over het water gaan met het gare ding als je water op is Ik vind het helemaal tegek Bedoel je niet die air ambulance? Nope this brandweer ik zal ff screen maken btw. Moet wel weer ff heli op zoeken Sorry foto is niet in lucht(wou net foto van in lucht maken toen ik crashde geen zin om weer te zoeken Dus hier foto op de grond: Bewerkt: 1 november 2006 door Hit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Zoals je het verteld lijkt het me idd heel vet. Ikzelf ben nog niet bij die missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 LIjkt me echt stoer .. alleen jammer dat die foto best onduidelijk is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 wow...lijkt me vet!! ik heb hem waarschijnlijk pas volgende week wegens weer uitstel maar als hij eris ga ik ZO erg genieten van de game.... bedankt voor de screen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) de game is niet uitgesteld!...ik heb al een paar mensen gesproken die er genoeg van weten, en waarschijnlijk is er verwarring met Spanje okfzo want die krijgen hem pas 10 november, de rest van EU allemaal 3 november...uitstel is geen optie! die Brandweer heli lijkt me erg vet Bewerkt: 1 november 2006 door henk_jan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 de game is niet uitgesteld!...ik heb al een paar mensen gesproken die er genoeg van weten, en waarschijnlijk is er verwarring met Spanje okfzo want die krijgen hem pas 10 november, de rest van EU allemaal 3 november...uitstel is geen optie! meen je dit of is het een grap als het een grap is vind ik het niet de moeite om het te posten als het wel waar is krijg je vna mij RESPECT + Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Mertin wat doe je mij na met je respect + boeid niet maar ja het lijkt er toch wel heel erg op een uitstel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Mertin wat doe je mij na met je respect + boeid niet maar ja het lijkt er toch wel heel erg op een uitstel jij hebt het tog ook van GTA SA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 cker weten krijg je RESPECT van mij als hij niet alweer uitgesteld is kneef Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 We dwalen weer hopeloos van het onderwerp af. Ontopic plz.... EDIT: Sterker nog, er komt een slotje op. Dit soort informatie kan je ook zelf ontdekken na de release... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Dus nu is er een Police Heli , Ambulance heli en een brandweer heli mooie update Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts