Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 kheb net gekloot me de water lvl editor en toen startte ik het en het venster kwam en ging weer weg toen zette ik het weer op default en weer crashte het en toen dagt ik van OMGWTFBBQ en verwijderde gta set ofso en het crash nog steeds. Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit heel simpel op te lossen door GTA San Andreas te herinstalleren. Er is een foutje gemaakt bij het installeren van de mod, kijk nog eens na of alles wel klopt. Of wellicht heb je V2 van GTA San Andreas dan moet je hem even downgraden (Zoekfunctie). Trouwens, gta_set is niet meer dan je instellingen van GTA San Andras. zoals de besturing van autos vliegtuigen boten en al het overige waar je iets voor moet instellen. Bewerkt: 1 november 2006 door Advancegta Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ehm, hij zei volgens mij dat hij sa al opnieuw geistaleert had. had je - bij het deleten van sa - de rest van de bestanden wel verwijderd? zo niet, ga dan naar C:\program files\rockstar games\ en verwijder de map van sa (ik weet de naam niet). mischien doet sa het dan wel weer als je hem opnieuw installeerd? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 kheb net gekloot me de water lvl editor en toen startte ik het en het venster kwam en ging weer weg toen zette ik het weer op default en weer crashte het en toen dagt ik van OMGWTFBBQ en verwijderde gta set ofso en het crash nog steeds. Het ligt duidelijk aan de mod die je geinstalleerd hebt. Als GTA SA het altijd gedaan heeft, totdat je deze mod geinstalleerd hebt, dan is dat (logischerwijs) het probleem. Je zegt dat je ermee gekloot hebt. Met het installeren van mods moet je heel voorzichtig omgaan. Vaak is het zo dat een klein lettertje of cijfertje te weinig al problemen veroorzaakt. Dus als je het waterniveau wilt aanpassen, doe het dan voorzichtig. Ga niet in het wilde weg kloten en dingen veranderen. Lees de readme en andere aanwijzingen, en ga rustig te werk. Sommige mods werken samen ook niet. Hoe meer mods, hoe meer crashes. De beste oplossing is om je GTA SA op nieuw te installeren, of je backups terug te zetten. Alle bestanden zijn dan weer goed. Je savegames blijven dan wel bewaard. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.